Mine produkter
Hjælp
JND
CONTRIBUTOR ***

Kan ferieoptjening pr. måned vises på lønsedlen?

af JND

Vi optjener og afholder ferie i timer. Jeg ønsker at månedens optjening i timer skal fremgå på lønsedlen. Kan det lade sig gøre?

2SVAR2
Godkendt løsning
Catrine Nielsen
CONTRIBUTOR ***

af Catrine Nielsen

Hej JND

Vi optjener og afholder også ferie i timer, og saldo vises nederst på lønsedlerne. 

Du kan selv vælge, hvilken lønseddel du vil have for de enkelte stillingskategorier under "Opsætning", "Stillingskategori" og "Lønseddel". 

Når du står på siden, kan du vælge "Hjælp" i bjælken for oven - og i det vindue, der åbnes, kan du læse om, hvad der er med på de enkelte lønsedler.

Vi bruger lønseddel nr. 1, 7 og 17 på vores forskellige stillingskategorier. 17 er den, som viser ferietimer (hos os), men den står ikke på listen - sikkert fordi vi, som en offentlig virksomhed, ikke kunne bruge nogen af standardlønsedlerne – så den er nok ikke egnet til andre end os.

Jeg er dog ret sikker på, at flere af de andre lønsedler også indeholder ferie i timer.

Vær opmærksom på, om den lønseddel, I ender med at vælge, stadig har alle de andre vigtige oplysninger, som I plejer at have.

Du kan jo prøve dig frem 😊

JND
CONTRIBUTOR ***

af JND

Hej Catrine.

Tak, det vil jeg prøve at se på.

/Joan

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.