Mine produkter
Hjælp
SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

Kan ikke komme ind og godkende fravær i Visma HR

af SofieFoghDahl

Hej, 

nogen der har problemer med at godkende fravær i Visma HR.

Jeg har siden i morges ikke kunne godkende fravær. 

Alt andet fungere bare ikke lige godkendelsesmodullet (??)

 

Vil lige høre om det kun er hos mig eller.......

Mvh Sofie

 

3SVAR3
Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Vi har i dag lagt en rettelse på My visma appen, så jer der ikke kunne godkende fraværsregistreringer via appen nu kan gøre det.

Der er ikke kommet en ny version af appen - det er stadig Build 1004.

Majken Hallgrimsson
CONTRIBUTOR ***

af Majken Hallgrimsson

Hej,

Jeg kan heller ikke, men det er en fejl vi har haft de sidste 4 - 5 måneder der kommer og går. Nogen dage/tidspunkter kan vores ledere godkende andre dage/tidspunkter kan de ikke. Så de er forståeligt meget trætte af fejlen. Det er fejlmeldt flere gange løbende til Visma og vi skulle heller ikke være den eneste virksomhed med den fejl.

Lige i dag kan jeg heller ikke oprette roller på medarbejdere og vedhæfte dokumenter i Visma HR. Det plejer jeg dog at kunne. 

 Mvh Majken

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

Hej Majken, det er noget op af bakke når man gerne vil lave kvalitetsløn og systemet blokere for at det er muligt 😞 

Fortsat god dag 🙂 og tak for din respons, så jeg ved det ikke kun er hos mig. Lige nu har jeg desværre måtte godkende løn uden at få de sidste korrekte rettelser i fravær med i lønbehandlingen. Det er jeg bestemt ikke tilfreds med.......

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.