Mine produkter
Hjælp
hno
CONTRIBUTOR *

Kan ikke kører løn her til morgen - hvad sker der ovre ved jer

af hno
 
14SVAR14

af Jesper Thomsen

Det er rigtigt at der her til morgen har være udfordringer med at køre jobs og lønkørsler her til morgen. Jobs blev blot lagt i kø me ikke afviklet desværre. Vi har nu løst problemet og vi er ved at afvikle alle de jobs der ligger i kø. 

I kan se mere om dette på drift område HER 

Vi beklager de gener dette kan have medført. 

hno
CONTRIBUTOR *

af hno

Gerne forlængelse på 1148

Feriefridagssaldier mangler på lønsedler

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Kan du garantere, at medarbejderne har deres løn i morgen. Det går stadig ekstremt langsomt.

af Jesper Thomsen

Hej Ove hvis du har deadline senest kl. 11 i dag så er alle jobs hermed kørt og hvis du har haft et job liggende så er det hermed behandlet og sendt til Nets. Det skulle du også gerne kunne se i systemet under de afviklet jobs. Alternativt så skal jeg kende dit kunde nummer så vi kan slå det op. 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

kundenummer 752

af Jesper Thomsen

Hej Ove Jeg kan se at i har godkendt her kl. 10:03 den er kørt igennem.

hno
CONTRIBUTOR *

af hno

kan stadig ikke køre lønnen - får man snart en opdatering

Godkendt løsning
Jesper Thomsen
VISMA

af Jesper Thomsen

Ny status kan følges her

hno
CONTRIBUTOR *

af hno

Afregningsrapport er stadig ikke afsluttet - kan derfor ikke komme videre?

Hanne Bernekilde
CONTRIBUTOR **

af Hanne Bernekilde

Jeg har sat lønkørsel og rapporter over 6.38, der er stadig ikke sket noget

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Det står også helt stille her 😞

SalaryZleep
CONTRIBUTOR ***

af SalaryZleep

Jeg kan ikke hente gamle lønsedler frem på en medarbejder, den hænger bare i rapporter. 😕

Anders K
CONTRIBUTOR ***

af Anders K

har også sat en lønkørsel over men som om den er gået i stampe og dermed ikke bliver kørt færdig.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg havde en lønkørsel i går, hvor lønseddel rigtignok var opsat " forkert " med fejltekster m.v., Support lovede at der ville blive rettet op på det, så jeg kunne bare vente med kørsel til i dag. Havde deadline kl. 08.00 !!!

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.