annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Link til beskeder fra konsulent virker ikke.

Jeg har ikke kunne tilgå siden med kommunikation til konsulenterne vedrørende mine aktive sager i jeres support. Når jeg får en mail fra 'Bluegarden Noreply', at der er et svar på min henvendelse på en af mine sager, trykker jeg på linket, vælger virksomhed og får teksten: 

Der er desværre opstået en fejl i forbindelse med den valgte formular. Vi beder dig venligst prøve igen lidt senere.

Hvis dette problem fortsætter, beder vi dig kontakte vores kundecenter.

Jeg har talt med supporten om det, men nu 2 dage senere, er fejlen der fortsat. Det er lidt udfordrende at man ikke kan tilgå sine svar, eller selv svare konsulenterne.

7SVAR7
Highlighted

Sv: Link til beskeder fra konsulent virker ikke.

(updated by Jakob Strøm - Consultant VISMA ‎06-03-2020 08:03 )

Hej Charlotte,

Fejlen opstår desværre stadigvæk for nogle af vores kunder. Har man problemer med at tilgå sine sager via linket i mailen, så kan med i stedet for benytte følgende, direkte link til Din dialog med os 

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Linket du har lagt, føre til samme meddelelse. Så det virker desværre heller ikke.

Highlighted

Det beklager jeg. Vi er i gang med at finde en løsning på begge problematikker. Kan jeg i mellemtiden bede dig forsøge med en anden internet-browser? Google Chrome eller Edge...

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Skift af browser virker heller ikke. Så ser frem til at I får løst problemet, idet det bliver lidt langhåret at skulle vente i kø til supporten for at få læst sine support svar højt af en konsulent. 

Highlighted

Vi ved godt at dette er en udfordring, men der arbejdes på højtryk på at få dette løst. Vi gør også det bedste vi kan for, at svare telefonen indenfor kort tid hvis du ringer til os.

Vi skal nok lægge en besked ud på Community når det er løst. 

God weekend.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Dette link virker heller ikke

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Yes! Nu er der hul igennem igen 😊