for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Jeg har tidligere forsøgt hos VISMA support, at undersøge mulighederne for at ændre vores lønhåndtering - således at vore timelønnede medarbejdere kun får en månedlig udbetaling - fremfor nu, hvor lønnen afregnes hver 2. uge. VISMA var da helt afvisende herfor.
Nu er det indarbejdet som en mulighed i Industriens Overenskomst, så jeg forventer også at VISMA fremadrettet vil kunne understøtte det !?
Er der nogen "derude", der allerede håndterer timelønnede med månedsløn - eller nu arbejder på at ændre dertil ?
Løst! Gå til løsning.
Hej Dorthe
Man kan godt have månedsløn udbetaling men som timelønnet. Jeg beklager hvis du har fået af vide at man ikke kan.
Jeg vil anbefale, at du kontakter os og så kan vi oplyse om hvordan man gør i forhold til jeres virksomhed, vi kan også klare opgaven for dig, du kan finde den på vores webshop. https://shop.visma.com/dk?filters=38
God dag
Hej, @Susanne Persson1, jeg er blevet spurgt om muligheden for timelønnede får udbetalt løn månedsvis. Findes der noget vejledning vedr muligheder / opsætning vi kan læne os op ad?
mvh Inger
Hej, jeg skal bede dig om, at kontakte os på telefon 88979700, så kan vi bedre vejlede dig til hvordan det kan gøres.
@Susanne Persson1 tak for svar - men det har jeg ikke lige tid til nu, i går ventede jeg 2 tim 40 min på hotline og orker det ikke igen.
Jeg har nu været i kontakt med supporten - og er blevet klogere på muligheden.
Jeg vil være glad, hvis nogen vil kontakte mig (andre VISMA kunder) i forhold til sparring og erfaringsudveksling i forbindelse med denne ændring.
Hej Dorte
Vi overgår fra 14-dages løn til månedsløn for timelønnede fra uge 30 til udbetaling sidst i august.
Jeg vil gerne være med til sparring og erfaringsudveksling i den forbindelse 🙂
Kontakt mig gerne på aro@otv.dk
Mvh Annie/OTV Plast A/S
Hej Dorte
Jeg har altid kørt timelønnede med månedlig udbetaling, så jeg er ikke sikker på om jeg kan bidrage med så meget erfaring i forhold til ændringen.
Men ville da lige tilkendegive at det bestemt er en mulighed.
Hej Susanne
Vil du kontakte mig på tlf. 40414634. Tror jeg kan bruge din hjælp 🙂
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.