Mine produkter
Hjælp
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

Mulighed for at håndtere timelønnede med månedlig udbetaling istedet for 14-dages løn

af Dorte Selmar

Jeg har tidligere forsøgt hos VISMA support, at undersøge mulighederne for at ændre vores lønhåndtering - således at vore timelønnede medarbejdere kun får en månedlig udbetaling - fremfor nu, hvor lønnen afregnes hver 2. uge.   VISMA var da helt afvisende herfor.

 

Nu er det indarbejdet som en mulighed i Industriens Overenskomst, så jeg forventer også at VISMA fremadrettet vil kunne understøtte det !?

 

Er der nogen "derude", der allerede håndterer timelønnede med månedsløn - eller nu arbejder på at ændre dertil ?

11SVAR11
doke
CONTRIBUTOR ***

af doke

Findes der stadig ikke en vejledning til hvordan man griber det an, når man skal fra 14 dages løn til månedsløn? 

 

af Susanne Persson1

Hej Dorthe

Man kan godt have månedsløn udbetaling men som timelønnet. Jeg beklager hvis du har fået af vide at man ikke kan.

Jeg vil anbefale, at du kontakter os og så kan vi oplyse om hvordan man gør i forhold til jeres virksomhed,  vi kan også klare opgaven for dig, du kan finde den på vores webshop. https://shop.visma.com/dk?filters=38

God dag

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Hej, @Susanne Persson1, jeg er blevet spurgt om muligheden for timelønnede får udbetalt løn månedsvis. Findes der noget vejledning vedr muligheder / opsætning vi kan læne os op ad?

mvh Inger  

af Susanne Persson1

Hej, jeg skal bede dig om, at kontakte os på telefon 88979700, så kan vi bedre vejlede dig til hvordan det kan gøres. 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
id19384
CHAMPION ***

af id19384

@Susanne Persson1 tak for svar - men det har jeg ikke lige tid til nu, i går ventede jeg 2 tim 40 min på hotline og orker det ikke igen.

Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

Jeg har nu været i kontakt med supporten - og er blevet klogere på muligheden.

 

Jeg vil være glad, hvis nogen vil kontakte mig (andre VISMA kunder) i forhold til sparring og erfaringsudveksling i forbindelse med denne ændring.

Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Dorte

Vi overgår fra 14-dages løn til månedsløn for timelønnede fra uge 30 til udbetaling sidst i august.

Jeg vil gerne være med til sparring og erfaringsudveksling i den forbindelse 🙂

Kontakt mig gerne på aro@otv.dk

Mvh Annie/OTV Plast A/S

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Hej Dorte

 

Jeg har altid kørt timelønnede med månedlig udbetaling, så jeg er ikke sikker på om jeg kan bidrage med så meget erfaring i forhold til ændringen. 

Men ville da lige tilkendegive at det bestemt er en mulighed.

Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

af Dorte Selmar

Hej Susanne

Vil du kontakte mig på tlf. 40414634.  Tror jeg kan bruge din hjælp 🙂

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123
@Dorte Selmar - er det Susanne fra Visma eller mig du mener? Hvis det er mig kan jeg fanges på 3099 6436 mellem kl. 13-15 😉
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Vi har også timelønnede med månedlig udbetaling til feriekonto, men jeg har ikke selv sat det op. vh Lene
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.