for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej,
På "mega-ferielovskursus" forleden fik vi fortalt, at saldo på ferietillæg med den nye opsætning af lønsedlerne kun skulle vise det tilgodehavende ferietillæg.
Nu har jeg så kørt løn, og til mine forudlønnede kolleger, som netop har fået deres septemberløn udbetalt, har lønseddel-opsætningen naturligvis allerede ændret sig (lækkert), men der står nu negativ saldo på både ferietillæg (den 1%) og ekstra ferietillæg (overenskomstbestemt).
Er der andre end mig, der har oplevet det, eller har I korrekte saldi?
Mange hilsner, Pia
Samme problem hos os - den dag hvor lønsedler igen er korrekte, så bliver jeg 😊
Det samme her 😞
Det skyldes en visningsfejl, (som ikke er på alle lønsedler). Der arbejdes hårdt på at rette fejlen
MVH Jesper
samme gør vores lønsedler - men kun dem i still.kat 1003/1013, som har lønseddel type15
Hej Pia
Jeg får også negativ ferietillægs saldo på min septemberløn, så hvis du har fået et godt hørt fra Support, vil du så beskrive kort, hvad svar du fik. mvh
Anette
Hej Anette
Jeg har oprettet det som en sag men ikke hørt et pip! Jeg skal nok sige til, hvis jeg får svar hen ad vejen...
Mange hilsner, Pia
Hej Pia. Det vil være super. Har hængt et par dage i køen, men ikke kommet igennem.
Mange hilsener
Anette
Til almindelig info 😉 - hvis der sidder andre med samme issue - kan jeg fortælle, at der nu er oprettet en sag på problemet, så teknikerne kan se på det...
Tak Jesper, det prøver jeg.
Hej PiaSkovAndreasen
Jeg har tjekke op på dette på en der også har fået en september lønseddel og her er der ikke negativ saldo på, så det er ikke generelt.
Jeg kan anbefale dig at kontakte vores support afd. på 88 9797 00.
MVH Jesper
Vores lønsedler viser også negativ ferietillæg.
Det samme her, men ikke på alle ??
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.