Mine produkter
Hjælp
Mette_BDO
CONTRIBUTOR **

Ny Ferielov Ferieregnskab indeholder fratrådte medarbejdere

af Mette_BDO

Hej,
Rapporten "Ny Ferielov Ferieregnskab" indeholder fratrådte medarbejdere - dette er vel ikke korrekt?
I den gamle rapport "Ferieregnskab" forsvandt fratrådte medarbejdere, og derefter fremgik de i stedet i rapporten "Ferieafregningsliste", men i de to nye rapporter fremgår fratrådte medarbejdere begge steder.
// Mette

11SVAR11
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg er helt enig - det giver store afstemningsmæssige problemer. Der står også 0 i optjente dage og stadig dage i rest og i til rådighed. 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Enig det er er STORT problem - og ser ikke ud til at det blevet løst endnu. Vil meget gerne have en update på hvornår dette bliver løst.
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Jeg har oprettet en sag i sidste måned, og talt med Visma supprt i dag. Sagen ligger hos teknikkerne og de arbejder på det.
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej

 

Hvor langt er I kommet med at få tilrettet Ny Ferielov Ferieregnskab, så det ikke længere indeholder fratrådte medarbejder?

 

Endvidere når jeg trækker ovennævnte rapport for Kørselsordre september, ja så får jeg også oktober med, hvilket jeg heller ikke er tilfreds med.

 

Vh. Dorthe Foldager

 

 

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Dorthe

 

Jeg har ikke hørt noget nyt fra Visma Support. Det er samme svar hver gang, at jeg rykker for svar. Der arbejdes på det, og sagen ligger hos teknikerne.

 

Mvh

Pernille

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Sidst jeg havde et spørgsmål som blev sendt videre til en tekniker fik jeg at vide - da jeg rykkede efter et et par dage - at jeg skulle regne med mellem tre og seks måneders ventetid. Teknikerne har meget travlt!

Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Hej alle

 

Jeg har snakket med teknikerne omkring denne problemstilling, og de arbejder fortsat på en løsning. Jeg vender tilbage, når der er nyt i sagen.

Larsen70
CONTRIBUTOR **

af Larsen70

Hej Thu - vi har stadig fratrådt medarbejder, der optræder på ny ferielov ferieregnskab funtion 4543. Er rettelsen stadig ikke lavet / Hvordan får man ham væk? 

Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen (Opdateret ‎25-08-2021 08:48 af Thu Nguyen VISMA )

Hej @Larsen70 

 

Jeg må bede dig om at ringe ind til vores Hotline, der åbner kl. 9. Så kan de dykke ned i sagen på den pågældende medarbejder og undersøge nærmere.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Lyder godt - som det er lige nu har jeg det med 2 gange i min bogføring (dvs. manuel rettelse)- måske jeg mangler et 3. ben hvor de fratrådte går i Kredit - men kan ikke se hvor- hvilken art det evt. skal være på
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Det kommer vist an på, om det er til Feriekonto, en Feriekasse eller til eget Feriekort. Vi kører til Feriekonto - det er LA 4966 brutto feriepenge, 4967 AM-bidrag, 4968 A-skat og 4969 er skyldig netto feriepenge til Feriekonto. 4966 er debet og de andre er kredit.
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.