for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej,
Rapporten "Ny Ferielov Ferieregnskab" indeholder fratrådte medarbejdere - dette er vel ikke korrekt?
I den gamle rapport "Ferieregnskab" forsvandt fratrådte medarbejdere, og derefter fremgik de i stedet i rapporten "Ferieafregningsliste", men i de to nye rapporter fremgår fratrådte medarbejdere begge steder.
// Mette
Jeg er helt enig - det giver store afstemningsmæssige problemer. Der står også 0 i optjente dage og stadig dage i rest og i til rådighed.
Hej
Hvor langt er I kommet med at få tilrettet Ny Ferielov Ferieregnskab, så det ikke længere indeholder fratrådte medarbejder?
Endvidere når jeg trækker ovennævnte rapport for Kørselsordre september, ja så får jeg også oktober med, hvilket jeg heller ikke er tilfreds med.
Vh. Dorthe Foldager
Hej Dorthe
Jeg har ikke hørt noget nyt fra Visma Support. Det er samme svar hver gang, at jeg rykker for svar. Der arbejdes på det, og sagen ligger hos teknikerne.
Mvh
Pernille
Sidst jeg havde et spørgsmål som blev sendt videre til en tekniker fik jeg at vide - da jeg rykkede efter et et par dage - at jeg skulle regne med mellem tre og seks måneders ventetid. Teknikerne har meget travlt!
Hej alle
Jeg har snakket med teknikerne omkring denne problemstilling, og de arbejder fortsat på en løsning. Jeg vender tilbage, når der er nyt i sagen.
Hej Thu - vi har stadig fratrådt medarbejder, der optræder på ny ferielov ferieregnskab funtion 4543. Er rettelsen stadig ikke lavet / Hvordan får man ham væk?
Hej @Larsen70
Jeg må bede dig om at ringe ind til vores Hotline, der åbner kl. 9. Så kan de dykke ned i sagen på den pågældende medarbejder og undersøge nærmere.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.