Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Nyt om udskydelse af betalingsfrister for A-skat og AM-bidrag

af Anonymous

Visma skriver under pkt Visma Løn, Nyt om udskydelse af betalingsfrister for A-skat og AM-bidrag

at Store virksomheder for lønnen i April først skal betale (udskudt) den 15. oktober 2021. 

Hvis man søger på det, skriver SKAT at betalingen er den 29. april 2021 for april lønnen.

 

Er der nogen som ved hvad der er rigtigt ?!

 

Hilsen

Finn

5SVAR5
Miska85
CONTRIBUTOR **

af Miska85

Hej 🙂
Skal man selv aktiv rette Visma til, for at sikre ikke afregnes til SKAT, som så blot sender pengene retur?
Sidste år talte jeg med én fra Visma der fortalte de sørgede for det, men maj a-skat/amb blev sendt afsted og returneret af SKAT.

Jesper Daugbjerg
CONTRIBUTOR ***

af Jesper Daugbjerg

Ja, det er noget du selv skal rette i Visma.

Hvis du gerne vil indbetale før den nye frist, så sender SKAT pengene retur medmindre du i SKAT ændrer udbetalingsgrænsen.

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

af Lene F M Sørensen

For at undgå at skatten bliver sendt retur, skal du selv gå ind på SKAT's hjemmeside og ændre udbetalingsgrænsen.

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Jeg gjorde dem opmærksom på fejlen da de udsendte beskeden. De lovede at rette, men har desværre ikke gjort det.

Helt enig. De små selskaber som får udskudt betaling af april løn - og de store får udskudt maj løn.

Jesper Daugbjerg
CONTRIBUTOR ***

af Jesper Daugbjerg

Visma må have skrevet forkert.

Det er maj-lønnen, som er udskudt til 15/10 for store virksomheder.

 

For små virksomheder så er det april-lønnen, som er udskudt til 27/9.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.