annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

Problemer med godkendelse af fravær i Visma HR

af SofieFoghDahl

Godmorgen, 

andre der har problemer med at godkende fravær i Visma HR ? - uanset hvilken fraværskode der er brugt ? 

Mvh Sofie

5SVAR5
TineLautrup
VISMA

af TineLautrup

Godmorgen 

Min kollega har skrevet dette indlæg: https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/Problemer-med-at-godkende-fravaer-og-lo... 

I kan holde jer opdateret om sagen, hvor hun vil skrive løbende. 

Mvh. Tine 

Annette1974
CONTRIBUTOR **

af Annette1974

God morgen.

Jeg har en medarbejder der ikke kan få lov til at registrerer udlæg. Han bliver smidt at systemet når har forsøger at uploade kvitteringen.

Mvh Annette

mki
CONTRIBUTOR *

af mki

Godmorgen,

Vi har også problemer med at godkende fravær. Der kommer også en fejl uanset hvilken fraværskode det drejer sig om.

Mvh Majbritt 

Majken Hallgrimsson
CONTRIBUTOR ***

af Majken Hallgrimsson

Godmorgen,

Ja også her, vi kan slet ikke komme ind på siden. Vi får en fejl meddelelse.

Jeg har heller ikke som administrator, siden det første nedbrud i tirsdag kunne slette og ændre godkendt fravær. Har fejlmeddelt det og der ligger en sag på det. Har i også problemer med det?

Mvh Majken

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

Får sjældent respons på sager der bliver oprettet / lagt ind hos Visma uanset hvad det drejer sig om. Sagerne ligger åbne i en uendelig hed og man skal rykke for svar flere gange. Og når man så endelig får et svar, så kan systemet enten ikke håndtere det man beder om trods det at man hos den første konsulent har fået af vide, at det kan systemet godt, men der skal oprettes en sag........eller man får tilsendt en vejledning, så man selv skal "fixe" sit problem/issue 😞