Mine produkter
Hjælp
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

Rapporterne: Ferieregnskab vs. Ny Ferielov FerieRegnskab

af Benjamin Nielsen (Opdateret ‎04-05-2021 13:31 af Benjamin Nielsen )

Kære lønkollegaer og Visma-konsulenter,

 

Jeg anvender stillingskategori 3017 (tilrettet fra originalen) til 6 timelønnede medarbejder, der har ferie med løn. Deres opsparing af samtidighedsferie vises i rapporten "Ferieregnskab" og ikke i rapporten "Ny Ferielov FerieRegnskab".

 

Er der nogen af jer der er stødt på lignende udfordringer i forbindelse med afstemning af hensættelserne?

 

God dag 🙂

 

Mvh Benjamin

2SVAR2

af Thor Lundehoj

Hej @Benjamin Nielsen,

 

Desværre kan jeg ikke besvare dit spørgsmål, og vil bede dig om at kontakte vores hotline enten via telefon, chat eller ved at oprette en sag. Vores konsulenter har meget travlt med at løse sager, og de har derfor ikke mulighed for at holde øje med Visma Community, og svare på individuelle sager herinde.

 

Du ønskes en rigtig god dag,


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

Hej Thor,

 

Jeg tænker mit indlæg som en servicebesked til både jer og mine lønkollegaer. Jeg er jo bekendt med fejlen og flytter hensættelsen regnskabsmæssigt til det korrekte ferieregnskab, men jeg tænker at Visma jo gerne vil have valid data, selvom det har vist sig svært med netop ferierapporterne.

 

Hvis du ikke ønsker at sende fejlen videre i systemet er det helt ok med mig - men jeg opretter ikke en sag på den.

 

Hav en dejlig dag 🙂

 

Mvh Benjamin

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.