Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Visma nede

af Anonymous

Godaften derude

Andre der oplever at Visma Løn ikke er oppe at køre her til aften? Jeg forsøger at logge på, men får fejl.

14SVAR14
RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Godaften @Anonymous  og @Mette S . 

Beklager, I oplever, Visma Løn hænger. Vi er netop inde og røre ved Visma Løn og kommer med ny opdatering om lidt. Følg gerne med her: https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/Opdateret-17-00-Visma-Lon-korer-langsomt/ba-p/362890

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Hej, er opdateringen på vej?

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

@Mette S Kan du ikke dele dit kundeforholdsnummer, så kan vi tjekke op på din(e) jobs? 🙂 

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

det er 2055 🙂

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Tak for det! 🙂 Jeg har sat et par skarpe kolleger på sagen, så vi kan få hul igennem til dig også! 🙂 

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Tusind tak - en lang dag for jer også.. 🙂

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Det må man sige, men det vigtigste er jo, at vi hjælper så I kan få kørt løn. Så må vi hælde noget mere olie på tandhjulene, der hvor det knirker 😉 
Jeg har lige fået besked om, at dit job burde være kørt igennem. Håber også du kan se det hos dig? 🙂 

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

JUBIIII SÅ KAN JEG ALLIGEVEL GÅ PÅ FERIE I DAG 🙂 TUSIND TAK OG FORTSAT GOD ARBEJDSLYST

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Kære @Mette S - Dét er jeg glad for at høre! 😃 Så må du have en fantastisk (velfortjent) ferie! 

Sov godt 😉 

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Hej @Mette S - vi sidder med fingrene i den. Oplever du stadig, at alt bare 'snurrer'? 

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Ja, snart på anden time...

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Rikke

 

Jeg kan slet ikke komme på. Ærgerligt for jeg skulle gerne have sat en lønkørsel i gang her til aften

 

Jeg tør slet ikke tænke på hvor presset jeg bliver i morgen hvis det ikke kører som normalt

 

Hvornår forventer I at man kan logge på igen? I linket kan man ikke se at systemet er ude af drift her til aften?

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Hej @Anonymous - vi har netop kørt en opdatering, som satte nogle lønkørsler på hold. Vi er i gang med at sikre, at alt, der er sendt afsted, også bliver afviklet. Skulle du opleve andet, så giv endelig lyd igen. Beklager ulejligheden!

 

Ønsker dig en god aften - på trods. 

 

Mange hilsner, 

 

Rikke

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Hej, Jeg er godt nok på. Har kørt en lønkørsel og godkendt lønnen klokken 20:47 og systemet står stadig bare og snurrer her klokken 21:37!!! Jeg venter på at kunne godkende afregningen. Pyha, det har været den længste lønkørsel i mands minde..

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.