Mine produkter
Hjælp
Elmgr
CONTRIBUTOR **

afleverings frister 2025

af Elmgr

Hej

er der nogle der kan finde dokumentet afleveringsfrister for i år 2025 kan finde for tidl. år, men ikke i år.

4SVAR4
VV Payroll
CONTRIBUTOR ***

af VV Payroll

Hvad er det for nogle afleveringsfrister du søger?

Elmgr
CONTRIBUTOR **

af Elmgr

Hej

jeg søger datoer for hvornår jeg senest skal ha lavet løn i visma. sidste år var der lavet en kalender fra visma. hvor på der stod både 14 dags løn og månedsløn. jeg har dog kun månedsløn. 

det er bare så jeg er 100% sikker hver gang at jeg får tingene kørt til tiden. jeg laver det hele selv i visma. fx. denne måned (februar) skal jeg være helt færdig med lønkørslen tirsdag (i dag) eller i morgen onsdag (26/2) hvor udbetalingen af medarbejderne skal være på fredag. 

vi har medarbejdernes egne bankoplysninger, så ikke noget med nemkonto.

VV Payroll
CONTRIBUTOR ***

af VV Payroll

Hejsa

Jeg er desværre ikke stødt på en kalender for 2025, men VISMA skriver selv dette:

• Via reg./kontonummer: Være færdig kørt inden Kl. 13.00
  • Via NemKonto: Være færdig kørt inden Kl. 10.00
  • Overfører I via SDC bogføringscentral, så skal godkendelsen være færdig kørt inden kl. 14.00 næstsidste bankdag inden dispositionsdagen

Du kan med fordel benytte dette link: https://help.vismaenterprise.dk/vismaloen-standard/lonkorsel/00031?search-action-id=118151517799&sea...

Elmgr
CONTRIBUTOR **

af Elmgr

er der slet ingen der kan hjælpe her 😞 😞

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.