annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

MarianneHNielsen
CONTRIBUTOR **

Problemer med at logge på Outsourcingportalen

af MarianneHNielsen

Hej,

Er det mig, der ikke kan finde ud af det, eller sidder der også andre, der har problemer med at logge på den nye Outsourcingportal?

Nogle få gange har det virket, men i 95% af tiden sker der enten ingen ting (blank, hvid skærm)  eller også så bliver jeg guidet ind til https://www.visma.dk/log-ind/ 

Jeg har prøvet uden i forvejen at være logget på andre Visma produkter og jeg har prøvet, hvor jeg har været logget på enten VismaHR eller Log-ind modulet eller lign. Jeg kan ikke finde en rød tråd i, hvad det er, der går galt. Jeg har prøvet at logge på via Chrome og Explorer men lige lidt hjælper det.

Heldigvis kan jeg stadig logge på det gamle Outsourcingcenter, som heldigvis stadig virker,  så det benytter jeg mig af itv.

Mvh

Marianne Nielsen

Cloetta Danmark

1SVAR1
Godkendt løsning
Karina Baisgaard
VISMA

af Karina Baisgaard

Hej Marianne

Jeg er ked af at du oplever problemer med at logge på Visma Portal.

For at afhjælpe problemet skal du slette din browser historik (I google chrome sletter du din historik ved at klikke på de tre prikker i øverste højre hjørne og vælge "Historik" el "History")

Derefter skal du benytte følgende link Portal.bluegarden.dk 

Så skulle du gerne komme til login siden. I google chrome sletter du din historik ved at klikke på de tre prikker i øverste højre hjørne og vælge "Historik" el "History". 

Jeg håber at dette løser problemet, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Karina