Mine områder

Sign in for at tilføje dine favoritområder
Visma SummaSummarum
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Flytte summa til ny windows maskine efter udfasning?

Jeg vil stadigt gerne kunne tilgå (og evt efterpostere) i min Summa som jeg har ret til at bruge for livstid i 4.23 versionen MEN frygter, at ved udfasning kan jeg ikke flytte til evt ny maskine hvis jeg får sammenbrud

Flytning kræver vel aktivering i den nye maskine, og hvis den aktivering ikke bliver mulig efter udfasning, så er jeg jo tabt

Kan man installere på ny win 10 maskine og bare indlæse system sikkerhedskopi og på den måde aktivere?

Jeg synes at huske, at ved installation kommer man ikke ind i programmet uden man inden har aktiveret via kundenummer og CVR nummer?

(kan man evt få en offline aktiverings kode så man har den HVIS ulykken skulle ske)

Jeg er pensionist og har ikke behov for andet (bruger enterprise med sags og afd. styring) så derfor behov for sikkerhed for at kunne lægge over på ny maskine

venligst John Hannover

4SVAR4
Highlighted

Re: Flytte summa til ny windows maskine efter udfasning?

Hej John,

Ved installation på en ny PC'er, da får man en prøveperiode på 30 dage, så det er ikke nødvendigt, at skulle aktivere programmet med det samme.

Du kan efterfølgende "bare" indlæse en systemsikkerhedskopi, da den også indeholder dine licens oplysninger.

Med venlig hilsen
Henrik Schytz

CONTRIBUTOR *

Hej :-)

Jeg står med samme tanke, der dog er en realitet.

Jeg har ny computer og har brug for summa herpå.

Hvordan får jeg programmet overført?

Kan ikke finde det online mere :-l

Hilsen Dorthe.

CONTRIBUTOR ***

(updated by Allan Andersen ‎25-10-2017 11:14 )

Hej Dorthe

Du skulle kunne finde seneste version på linket her:
https://vucustomer.visma.com/Download?areaId=107

Mit første forsøg gav godtnok en side-fejl, men efter at have slettet cookies i min browser er der intet problem med at tilgå siden, som iøvrigt starter med at bede om log-in.

Mvh Allan

Hej Dorthe :-) 

Mange tak for din henvendelse.

Man har stadig mulighed for at hente den nyeste version af SummaSummarum (v. 4.72).

SummaSummarum kan hentes her: https://vucustomer.visma.com/Download?areaId=107

Det kræves at man logger ind med sin Visma community bruger og klikker på "Visma SummaSummarum".

Hvis der kommer en fejl meddelelse når du forsøger at logge ind/er logget ind, kan dette løses ved at skifte browser eller slette cookies i den browser du bruger. :-) 

Håber dette hjælper, hvis du har brug for lidt ekstra hjælp til at komme helt i mål er du også meget velkommen til at kontakte os på telefon, så guider vi dig helt igennem. :-) 

God dag, 

Venlig hilsen,

Christian