Forum i Visma SummaSummarum
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Opdatering af licens

Kære Visma

Hvad er der galt med jeres opdatering af licens i programmet?

Igen i år virker den ikke. Programmet siger bare at I ikke har registreret vores betaling, og den er altså sket for snart 2 måneder siden.

Venligst Vagn

7SVAR7

Re: Opdatering af licens

Hej Vagn,

Lad os se om vi kan få løst problemet sammen. :-)

Har du forsøgt at opdatere dine licensoplysninger?

Man kan gøre dette i SummaSummarum under:

Hjælp --> Om SummaSummarum --> Opdater licens --> Udfyld med kunde-nr. og CVR-nr. --> Næste.

Hvis ikke det lykkedes skal vi have administrationen til at tjekke om betalingen er registreret.

Oplys gerne kunde nr. eller CVR nr. til Supporten.

Venlig hilsen.

Christian Hansen.

CONTRIBUTOR *

Hej Christian

Du er helt på galt spor med dine sukkersøde ord om at løse problemet sammen. Jeg har gjort min del og mere til, hvilket du også vil vide hvis du har læst min besked ordentligt. 

Administrationen hos Visma har igen i år glemt at sætte et flueben, og det har de lige mailet til mig at de nu har ordnet. Så brug du hellere lidt tid sammen med dem og find ud af, hvorfor den fejl sker hvert år.

Venligst Vagn

Hej Vagn,

Godt at i fik det løst nu. :-)

Venlig hilsen.

Christian Hansen.

CONTRIBUTOR *

Så er der igen grus i maskineriet. Ingen aktivering af programmet selv om årsfakturaen er betalt sidst i december.

Det er tredje år det sker. Er I kede af at have mig som kunde eller hvad foregår der?

Venligst Vagn

Hej Vagn,

Jeg skal bede dig oplyse dit CVR / Kunde nummer, så tjekker jeg op på din aftale.

Hvis du ikke har lyst til at skrive det i indlægget, kan du fremsende informationerne på mail til vores support: Support-software@visma.com

/Nikolaj - Visma Support

CONTRIBUTOR *

CVR 33989571

Kundenr 483205

Venligst Vagn

Highlighted

Hej Vagn,

Jeg har rettet din licens og bedt vores bogholderi om, at få det til at spille fremadrettet.

/Nikolaj - Visma Support