annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Jonna Thomassen
CONTRIBUTOR *

Overførelse af stamdata til e-conomic fejler

af Jonna Thomassen

Hej

Mine forsøg på overførelse af regnskab fra SummaSummarum til e-conomic lykkes ikke. Når jeg klikker på Exporter stamdata får jeg fejlmeddelelsen: Kan ikke hente versionsoplysninger fra severen. Prøv igen senere. Fejl ved netværkskommunikation: 5060.

Den åbner ganske vist vinduet til overførelse af data, og henter data ind i vinduet akkurat som i videovejledningen, men det bliver bare ikke overført til e-conomic.

Hvad gør jeg?

Mvh.

Jonna

1SVAR1
Godkendt løsning
Heidi Lind Andersen
VISMA

af Heidi Lind Andersen

Hej Jonna

Tak for dit indlæg her i vores forum

Vi er blevet gjort bekendt med, der har været problemer med konvertering af stamdata fra SummaSummarum til e-conomic. Årsagen skyldes, som du rigtig nok nævner, at det ikke har været muligt at opdatere det indbyggede konverteringsværktøj i SummaSummarum, og derved fik du den optalte netværkskommunikationfejl. Det beklager jeg!

Vores teknikere har fixet problemet, således du på nuværende kan komme videre.

Hvis jeg imod forventning tager fejl, så ring venligst til SummaSummarum supporten på 70 27 71 78 - Supporten kan være dig behjælpelig mellem 09.00 - 1400 pr. telefon.

Til sidst vil jeg selvfølgelig beklage de gener du og eventuelle andre har haft af selve fejlen, som altså var i vores hænder

De bedste hilsner

Heidi Lind Andersen
Supportkonsulent