Mine områder

Sign in for at tilføje dine favoritområder
Visma SummaSummarum
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Vedhæfte faktura i mail

Hej Alle

Jeg har i en del år brugt Summasumarum 2 Enterprice og har egentlig været meget glad for det.

I det sidste års tid, er jeg mere og mere gået over til at sende faktura via mail og det har også fungeret i min MS Outlook, dog på den måde at den sætter teksten fra faktura, direkte ind i mailen og det ser ikke særlig godt ud, det ser noget amatøragtigt ud.

Jeg har prøvet at tilrette det, men det giver ikke så meget kvalitet. Jeg ville gerne kunne sætte min faktura ind som vedhæftet fil evt i pdf-format, for jeg kan læse her på hjemmesiden at det skulle kunne lade sig gøre, men det er ikke lykkedes for mig endnu.

Er der nogen som kan fortælle mig om det overhovedet kan lade sig gøre ?

Jeg kører med Windows 10 og MS Office 2007 med Outlook.

2SVAR2
Highlighted

Re: Vedhæfte faktura i mail

Hej Per,

Hvis jeg ikke husker helt galt, så kom mailfunktionen først i SummaSummarum version 3.6 en gang i 2009, så din nuværende version har ikke denne funktion og du er derfor nødt til at opgradere til seneste version.

Fra version 4.3 kom der yderligere en opgradering af mailfunktionen, så man også kun få åbnet en mail med signatur etc.

Mvh

Henrik

CONTRIBUTOR *

Re: Vedhæfte faktura i mail

Hej Per

Du kan også "printe" fakturaen som en pdf, gemme den og så vedhæfte den i en mail, lidt mere besværligt, men det kræver blot en "pdf-writer" den er vidst nok standard i windows 10, eller kan den hentes i gratis version på nettet.

Hilsen

Lone