Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

arbejdsmodel??

af Anonymous

nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan afslutte oprettelse af ny bruger i visma tid. jeg bliver afkrævet at udfylde feltet "arbejdsmodel" men der er ikke noget dropdown og dermed får jeg ikke lov til at "gem" ny bruger..... ??  screen shot nedenfor.

 

 

  1. I am logged in to www.vismatid.dk
  2. I have a list of employee on the left
  3. I have then pressed the big + sign in the bottom right (partly hidden behind “gem”) on this screen, which I need to press when I want to create new employee in visma tid so that they are allowed to register their hours in the visma time app.
  4. And after pressing + , I get the screen you can see where I fill in name, password etc….. but I cant complete it because it ask med for “arbejdsmodel”….seems to be a system issue.

 

HenrikKrabbe_0-1631794543755.png

 

3SVAR3
Godkendt løsning
charlottewahl
VISMA

af charlottewahl

Hej Henrik

Arbejdsmodellen er grundstenen i hele systemet, da det er den der definerer medarbejderens "overenskomstmæssige" tilhørsforhold. Hvis medarbejderen ikke placeres i en arbejdsmodel, har systemet ikke mulighed for at vide hvordan regelsættet er for medarbejderens indberetninger. Man kan derfor ikke få arbejdsmodellen til at "forsvinde" da den skal vælges.

Du tilhører selv en arbejdsmodel: 2.Funktl-Fuldtid u/overens

Prøv når du står på siden at trykke CTRL-SHIFT-R. Så genindlæses det hele.

Hilsen Charlotte

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

hej charlotte, ja jeg bruger chrome og har også prøvet at gøre det i EDGE men samme resultat.

 

Drop downs virker fint på alt i den venstre kolonne. 

Derudover så mener jeg ikke jeg har noget at bruge "arbejdsmodel" til  så det allerebedste ville være hvis arbejdsmodel bare helt forsvant.

af charlottewahl

Hej Henrik

 

Anvender du Chrome som browser? Hvis ikke, så prøv den. Når jeg logger ind hos jer ser det sådan her ud

 

Hilsen Charlotte