Forum i Visma Website & Webshop
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Highlighted
CHAMPION *

Mobil-tilpasset Webshop/webshop+

Hej Visma

Når jeg tester den mobiltilpassede udgave af min webshop+ på en smartphone med Android v2.3.6, så vises kun det øverste udsnit af skærmbilledet.

Man kan ikke scrolle ned til det indhold der ligger længere nede på skærmen, f.eks. ned til bunden hvor man har mulighed for at vælge den almindelige Web-version, som vises normalt på samme telefon. Er den mobiltilpassede udgave optimeret kun til de nyeste styresystemer på smartphones?

Pga. ovennævnte har jeg hidtil haft den mobil tilpassede udgave slået fra på min webshop, men som i også har gjort opmærksom på, så ændrer Google kriterierne for deres søgemaskine, således at det tæller positivt hvis hjemmesider har en mobiltilpasset udgave.

Jeg har hidtil troet at sidemenuen ikke vises i den mobil udgaven, men det gør den godt nok når jeg tester på en Iphone 4S. Den vises nedenunder den almindelige menu. Det kan man bare ikke se på min Android smartphone, fordi den nederste del af skærmbilledet ikke kan vises.

3SVAR3

Re: Mobil-tilpasset Webshop/webshop+

Hej Niels,

Den mobilvenlige side af din webshop+ kan godt vise sidemenuen. Den vises under den sædvanlige menu. Se vedhæftede skærmbillede fra mobilvenlig version af webshop+ med sidemenu.

Hej igen,

Det lader ikke til at jeg kan vedhæftet filer til mit indlæg. Jeg sender dig et par skærmbilleder på din mail.

Mvh

Simon

Hej Niels,

Godt at høre at den vises. Vi skal se om det kun gælder din Android telefon eller også for andre. Hvis det er noget vi oplever som et generelt problem, vil vi sørge for at se på en rettelse til de mobilvenlige sider.

Mvh

Simon