Forum i Visma eAccounting
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Kontoudtog

Er det bare mig der er håbløs, eller er det virkelig ikke muligt at lave et kontoudtog på en debitor? 

7SVAR7

Re: Kontoudtog

Hej Alek,

Det er korrekt at det ikke er muligt at lave et debitor kontoudtog i eAccounting.

Dog skal det siges at vi har modtaget flere ønsker på netop dette og det ligger oprettet som ønske hos vores udviklingsafdeling.

Som et alternativ kan du via salg - kunder, vælge den kunde du skal have en oversigt over og klikke på statistik. Her er det synligt hvilke bilag der er bogført på den pågældende debitor som du kan tage et skærmbillede af og sende til din kunde.

/Nikolaj - Visma Support

CONTRIBUTOR *

Hej Alek og Co.

Så gik der 18 måneder, er der snart nyt om debitor kontoudtog?

Hej Jesper,

Der er desværre ikke noget nyt vedr. kontoudtog til eAccounting. Vi har dog oprettet ønsket fra supportens side flere gange.

Jeg vil anbefale at tage et kig på vores andet online system, E-conomic, der har denne funktion og generelt flere muligheder en eAccounting:

https://www.e-conomic.dk/

/Nikolaj - Visma Support

CONTRIBUTOR **

Jeg har ligeledes flere gange savnet denne mulighed.

Det burde da ikke være så svært at tilføje til programmuligheden.

Highlighted

Hej Martin,

Jeg kan kun give dig ret, vi savner også muligheden for at lave debitorkontoudtog.

Desværre så kan vi ikke fra supportens side bestemme hvilke ønsker vores udviklere skal gå videre med, men blot dokumentere og give beskrivelse af vigtigheden af ønsket.

Når det er sagt har andre kunder kommet frem til det alternativ, at tage et skærmbillede af statistikken for den kunde der ønsker et kontoudtog. Det er ikke den smarteste løsning, men det er dog et alternativ som kan benyttes.

/Nikolaj

CONTRIBUTOR **

Det har jeg også før gjort.

Det ser dog lidt uprofessionelt ud, når man umiddelbart tænker at det er en lille funktion der burde være umiddelbar nem at indlægge i programmet.

CONTRIBUTOR **

Bliver det snart muligt at lave kontoudtog?