Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
CONTRIBUTOR **

Factuur in pdf doorsturen wordt niet geaccepteerd

Als ik inkoopfacturen naar mijn visma e-maildres door stuur krijg ik de volgende melding:

Error message: Invalid format: 04336836571352041FC1A2DDA7CC73D3D23C4C57.png
E-mail containing attachments in the wrong format. Valid filetypes are: PDF and TIF - All PDF and TIF files will be processed!
Time: 08_13_06_180
From email adress: facturen@hearings.nl
Mail subject: Fwd: Uw PostNL factuur 1141-500723, periode 28-01-2019 - 03-02-2019
Group: AINL
Customer: ********@autoinvoice.nl. (emailadres handmatig door mij aangepast)

Dit terwijl de bijlage gewoon een pdf is en er geen andere bijlage bij zit. Hoe kan dit, en hoe is dit op te lossen? Het lijkt te zijn dat autoinvoice dit ziet als een ander bestand, maar het is wel degelijk een pdf.

2 ANTWOORDEN 2
CONTRIBUTOR **

Re: Factuur in pdf doorsturen wordt niet geaccepteerd

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. 

In de factuur e-mails van crediteuren zit hun logo " ingebed" . Na het handmatig verwijderen bij het doorsturen lijkt het probleem opgelost.

Highlighted
CHAMPION *

Re: Factuur in pdf doorsturen wordt niet geaccepteerd

Dat staat ook in de error: 

Error message: Invalid format: 04336836571352041FC1A2DDA7CC73D3D23C4C57.png

Wens emailbericht foutieve bijlage

Ik zou graag zien dat je alleen een email van Visma krijgt als een PDF bijlage ontbreekt. Hierdoor krijg je aanzienlijk minder emailberichten van foutieve bestanden zoals een afbeelding van een emailondertekening.