Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
CONTRIBUTOR ***

IDEE: Datum laatst verstuurde herinnering in overzicht verkoopfacturen

(updated by Mario_ ‎26-03-2019 12:29 )

Goedemiddag,

Op dit moment kan ik in het overzicht verkoopfacturen wel zien of de facturen voorbij de uiterste betaaldatum zijn. Dan kan ik een herinnering sturen. Ik kan echter in het overzicht niet zien wanneer ik de laatste herinnering heb verstuurd.

Het zou handig zijn dat wel te kunnen zien zodat dan vanuit het overzicht in één keer nieuwe herinneringen kunnen worden verstuurd, daar waar nodig.

Het zou voor mij een uitkomst bieden. Er zijn namelijk een aantal piekmomenten in het jaar waarop er 50 facturen tegelijk uitgaan. En ja niet iedereen ziet de email met de factuur op tijd....

Of kan zoiets al en heb ik het over het hoofd gezien? Dan graag een tip/aanwijzing.

Groet,

Mario

4 ANTWOORDEN 4
CHAMPION *

Re: IDEE: Datum laatst verstuurde herinnering in overzicht verkoopfacturen

Als je klikt op Maak herinneringen aan (onderaan in het scherm via Verkoopfacturen - Openstaand) krijg je een overzicht te zien van alle "te herinneren" facturen, daar kun je ook zien hoe vaak een herinnering is verstuurd en datum laatste herinnering. Zie onderstaande screenshot.

Als je de 2 kolommen niet ziet, moet je even je browser in- of uitzoomen. 

laatst verstuurde herinnering.pngoverzicht herinneringen

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Dankjewel voor je antwoord Sander. Het is een extra stap, maar het voldoet prima.

CHAMPION *

De informatie over de Recentste herinnering is ook terug te zien als je de factuur opent:

herinneringinformatie bij verkoopfactuur.png

CONTRIBUTOR ***

Dankjewel Sander. Dat wist ik al. Het ging mij echter om het te kunnen zien zonder ze één voor één open te hoeven vouwen.

Maar dat kan met de door jou aangedragen oplossing prima.