Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
CONTRIBUTOR *

Inkoop facturen dupliceren.

(updated by factuurkloostermuur ‎18-02-2019 09:50 )

In de administratie heb ik vele inkoopfacturen die maandelijk op factuurnummer na identiek zijn.
Jammergenoeg zit er geen functie in van maak een kopie van een bestaande factuur zoals dat wel mogelijk is in de verkoopmodule.
Ik mis deze funtie enorm, weet niet wat de ervaringen zijn van collega's die de administatie voeren via E-accounting.  Wat is de status m.b.t. de ontwikkeling binen Visma m.b.t. de mogelijkheden van dupliceren van inkoopfacturen?

1 ANTWOORD 1
Highlighted
CHAMPION *

Re: Inkoop facturen dupliceren.

De functie van het kopieren van inkoopfacturen zie ik niet direct voordeel van. En daarnaast wil je toch alle facturen digitaal beschikbaar hebben in eAccounting, ik doe niet anders en dan werkt het kopieren niet handig.

Heb jij al Autoinvoice ingeschakeld? Dat levert pas voordelen op. Crediteur wordt voor je aangemaakt en de velden: Factuurdatum, Vervaldatum, Bedrag, en BTW bedrag worden allemaal ingevuld. Je hoeft alleen in de boekingsregel het bedrag en grootboekrekening (eerste keer) in te vullen.