annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Periodieke facturen alleen per maand, wanneer wordt dit uitgebreidt?

Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering voor Visma gekozen toen ik zag dat EN mijn bank werd ondersteund voor een bankkoppeling EN dat er net (december 2018) een mogelijkheid tot het versturen van periodieke facturen was geïntroduceerd. Kan ik eindelijk van die waardeloze nieuwe Reeleezee mobile af dacht ik!

Nu ik zo ver ben en er even voor ga zitten om de periodieke facturen over te zetten zie/merk ik pas dat op dit moment alleen nog maar maand periodes kunnen worden gebruikt terwijl ik voor 98% van mijn facturen jaarlijks wil factureren!

Stom van mezelf natuurlijk, ik had me beter moeten oriënteren maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht dat er geen mogelijkheid tot jaarlijks factureren in zou kunnen zitten. Het is toch doodnormaal dat je kan kiezen tussen alle mogelijke periodes die gebruikelijk zijn bij dit soort systemen, niet waar?

Niet dus...

Voor mij is dit een echte dealbreaker. Kan Visma mij een indicatie geven wanneer jaar periodieken mogelijk gaan worden? Want als het te lang duur ga ik een alternatief zoeken of blijf me nog een jaartje ergeren aan Reeleezee.

p.s. Hint: Het zou veel goed maken als ik straks een oude factuur met een druk op de knop kan omzetten in een periodieke factuur. Dan vind ik het wel acceptabel als de module later in 2019 volledig wordt uitgerold. Ik hoef dan immers de factuur nu slechts eenmalig in te vullen waarna ik hem later eenvoudig kan omzetten/kopieren in/naar een periodieke factuur met jaarlijkse herhaling.

1 ANTWOORD 1

Re: Periodieke facturen alleen per maand, wanneer wordt dit uitgebreidt?

Beste Klaazz,

Goed nieuws, morgen (30 januari) staat de volgende release gepland. Daarin komen de periodes, 3 maanden, 6 maanden en 12 maanden beschikbaar. 

Met vriendelijke groet,
Bob/Product Manager
Geef aub een "kudo" als je denkt dat het antwoord nuttig was en klik op "als
oplossing accepteren"
als je vraag hiermee beantwoord is. Dit helpt anderen in de Community!

Met vriendelijke groet,
Bob/Product Manager
Geef aub een "kudo" als je denkt dat het antwoord nuttig was en klik op "als
oplossing accepteren"
als je vraag hiermee beantwoord is. Dit helpt anderen in de Community!