annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu
CONTRIBUTOR *

Verschillende tarieven bij een klant in Advisor

Geacht forumlid,

Sinds kort test ik VISMA en Advisor,

Ik vraag me af of het mogelijk is om per klant te werken met 2 verschillende tarieven in de urenregistratie van Advisor

Kan iemand mij hiermee helpen?

3 ANTWOORDEN 3

Re: Verschillende tarieven bij een klant in Advisor

Beste Paul,

Dit is mede afhankelijk van de inrichting van de prijslijst die aan de klant gekoppeld is. In de prijslijst bepaal je de opbouw van niveaus voor de berekening van de prijzen. Hierin zitten drie variabelen namelijk de Dienst, Activiteit en Medewerker die in deze combinaties gebruikt kunnen worden. Echter voor een combinatie kun je maar één keer een tarief vastleggen. Indien de prijslijst bijvoorbeeld is gebaseerd op de niveaus Activiteit (uursoort) en medewerker kun je per combinatie één tarief hanteren. Wat ik daarvoor bij een aantal kantoren heb ingericht is binnen een Dienst twee activiteiten. Eén voor bijvoorbeeld een standaard tarief en één voor bijvoorbeeld een senior tarief. Dit vereist wel dat bij het schrijven van de uren de juiste activiteit gebruikt wordt. Maar op deze wijze is het mogelijk om meerdere tarieven te hanteren.

Ik hoop dat dit je verder helpt en met succes en naar tevredenheid Advisor te testen.

Met vriendelijke groet,

eServiceware

Michel van der Lans

CONTRIBUTOR *

Beste Michel,

Bedankt voor je reactie!

Zal proberen jouw suggestie toe te passen. Hopelijk ga ik het begrijpen. 

Wat ik jammer vind dat ik een klantenlijst in EXCEL van 130 klanten waaronder veel particulieren uit het belastingaangiftepakket NEXTENS helemaal over moet gaan zitten typen. Is hier een oplossing voor?

Vriendelijke groet,

Paul

Goedemiddag Paul,

Er is een mogelijkheid tot importeren van klantgegevens, echter is deze optie niet beschikbaar voor eindgebruikers, maar wel voor gecertificeerde consultants van Visma. Kortom, mocht er interesse zijn in het bespreken van de mogelijkheden neem dan gerust contact met ons op op telefoonnummer 010-2709180. Dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

eServiceware

Michel van der Lans