Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Afletteringen zichtbaar op grootboekkaart

door Anonymous

Goedendag, weet iemand hoe ik de afletteringen zichtbaar krijg op de grootboekkaart.

Ik lees in de instructie dat er 3 kolommen beschikbaar zijn (ref.nr, datum en gebruiker).

Op het plaatje in de instructie staan vervolgens 3 tabbladen:  alle regels | Niet afgeletterd | Afgeletterd.

 

Eigenlijk hertzelfde zoals ik dan van andere pakketten ken, het ziet er goed uit maar hoe krijg ik dit zichtbaar? Ik heb inmiddels wel diverse posten afgeletterd, dat gaat verder gewoon allemaal goed.

 

Bvd voor jullie hulp

4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Bedankt, het is gelukt.

Goedgekeurde oplossing
Martijn Erkens
CONTRIBUTOR ***

door Martijn Erkens

Wij hebben het zo opgelost.Filters.PNGFilter2.PNGFilter1.PNG

Goedgekeurde oplossing
Marvin - About Software
PARTNER

Enige gevaar met alleen het nummer is dat je dan ook verbergt of juist toont wanneer ze in aflettering staan, maar nog niet zijn voltooid. Dat kun je voorkomen door een extra veld toe te voegen aan het filter:

 

Schermafbeelding 2021-07-08 om 11.28.50.pngSchermafbeelding 2021-07-08 om 11.28.40.png

 

Let goed op 'En' en 'Of'

Goedgekeurde oplossing
sanderdercksen
VISMA

door sanderdercksen

Beste STW, deze kolommen kun je toevoegen in de grootboekkaart via de configuratie kolommen (zie afbeelding). Vervolgens kun je via het "filter" knopje hier een selectie maken die als tab verschijnt zodra je dit filter bewaard. 

image.png