Mijn Communities
Help
Rolf Bloemendaal
CONTRIBUTOR ***

Automatiseringsagenda's Autopay Postvak IN werkt niet meer

door Rolf Bloemendaal

Klopt het dat het doorzetten van rekeningafschriften uit Postvak IN van Autopay niet meer werken sinds agelopen week?

De automatiseringsagenda geeft aan dat deze uitgevoerd is, maar de rekeningafschriften staan er nog.

Het zijn automatiseringsagenda's die al bijna twee jaar probleemloos gewerkt hebben.

 

automatiseringsagenda.JPG

In bovenstaand voorbeeld zie je dat de bankafschriften op 21, 22 en 23 december zijn binnengekomen.

De laatste uitvoering is 22 december geweest, toch staan ze er nog.

Ook bij andere administraties is dit het geval.

6 ANTWOORDEN 6

door sanderdercksen

Er is inderdaad bevestiging vanuit R&D dat de agenda's, specifiek op Autopay Postvak IN, sinds de release van 8.18 niet meer functioneren. Het is op dit moment in onderzoek, maar ik verwacht pas begin januari een eventuele fix. Op dit moment is daarom het advies om handmatig de berichten vanuit Autopay Postvak IN te verwerken.

 

Excuses voor de overlast!

Rolf Bloemendaal
CONTRIBUTOR ***

door Rolf Bloemendaal

Is hier al meer informatie over bekend?

door sanderdercksen

Het bleek een lastig te vinden oorzaak en het bleek inderdaad bij meerdere agenda's op te treden. Het is overigens niet zo dat geen enkele agenda meer werd uitgevoerd.

 

Vanavond zal er een patch uitgerold worden, waarmee de oorzaak verholpen moet worden.

 

 

door sanderdercksen

De patch is gisteravond uitgerold, maar helaas blijkt het geen oplossing te bieden voor de Autopay agenda's. Op dit moment is het onderzoek weer gestart, nadere informatie volgt zodra hier meer duidelijkheid over is. 

Goedgekeurde oplossing
sanderdercksen
VISMA

door sanderdercksen

Afgelopen week is een nieuwe patch uitgerold en we hebben kunnen constateren dat de taken die gescheduled zijn nu goed verwerkt worden. 

Rolf Bloemendaal
CONTRIBUTOR ***

door Rolf Bloemendaal

Het lijkt dat er meer agenda's niet werken. Klopt dat?

Ik heb in een administratie dat ook de facturen niet automatisch worden verzonden.