Mijn Communities
Help
PetravdP
CONTRIBUTOR ***

tegel approval niet meer beschikbaar, terwijl licentie wel actief is

door PetravdP

Goedemiddag,

 

Mijn collega heeft een approval licentie binnen onze Visma omgeving en heeft sinds vandaag de tegel ‘approval’ niet meer beschikbaar wanneer zij ingelogd is. Ze ziet in het startscherm alleen nog de tegel ‘Community’.

De gebruiker is exact hetzelfde ingericht als de andere approval gebruikers en de andere gebruikers kunnen wel gebruik maken van dit menu-onderdeel wanneer zij ingelogd zijn.

 

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe we dit opgelost krijgen?

3 ANTWOORDEN 3
PetravdP
CONTRIBUTOR ***

door PetravdP

Hoi Sander,

 

Deze collega werkt al heel lang met approval en met deze inlog. Wij begrijpen ook niet hoe het kan dat het nu ineens niet meer werkt. 

Op advies van Ronald van Benthem van Arch IT gaan we de rechten nu weghalen en opnieuw toekennen om te zien of daarna opnieuw inloggen wel werkt. Ik houd je op de hoogte.

door sanderdercksen

Hoi Petra, is deze collega gekoppeld aan de rol Invoice approver?

Heeft ze daar ook een mail van ontvangen? Ik weet niet of de rol zojuist is gekoppeld, maar wellicht dat het iets langer duurt voordat de wijziging actief is.

Goedgekeurde oplossing
PetravdP
CONTRIBUTOR ***

door PetravdP

Beste Sander, het is opgelost door haar rechten uit te zetten. Vervolgens op opslaan te klikken en daarna haar rechten weer toe te kennen en op opslaan te klikken. Daarna kon ze wel weer bij de tegel approval. Geen idee waar het precies misgegaan is. Maar dat bleek wel de oplossing.