Mijn Communities
Help
Tessa Pals
CONTRIBUTOR **

Uitbreiding API endpoints

door Tessa Pals

Wij zijn groothandel en werken met een B2B-webportal waarin onze klanten direct orders in onze Visma.net omgeving kunnen schieten. Voor het ophalen van ordergegevens uit Visma.net zijn er maar heel weinig endpoints beschikbaar. Zo kunnen wij bijvoorbeeld geen kortingen op documentniveau ophalen. De klant ziet daardoor alleen de regel ordertotaal en dan een regel met kortingen & verzendkosten van elkaar afgetrokken.

 

Hoe kunnen we zorgen dat het endpoint voor kortingen op documentniveau urgentie krijgt?

2 ANTWOORDEN 2

door sanderdercksen

Hoi Tessa,

Ik zie dat dit verzoek ook door een Noorse integratiepartner is gedaan op ons "developer forum" voor API-integraties. Ik weet niet of de koppeling door jullie zelf is ontwikkeld of door een externe partij, maar het is verstandig dat diegene deelneemt aan deze thread:

https://www.visma.com/software/support/portal/forum/showthread.php?12934-API-shows-discount-codes-on...

 

Vanuit het API team krijg je hier rechtstreeks reactie op je verzoek(en) en een indicatie wanneer een oplossing verwacht kan worden. 

 

Groet, Sander

  

 

Tessa Pals
CONTRIBUTOR **

door Tessa Pals

Hi Sander, 

 

Dank voor je reactie. Ik heb de thread gelezen en zie inderdaad dat ze het hebben over kortingsgevens via de API, maar geloof niet dat ze specifiek vragen naar een extra endpoint voor documentkortingen. Het gaat hier meer over een bug. 

 

Maar als het developpers platform de meest effectieve weg is, dan zal ik daar een nieuw verzoek aanmaken. 

 

Dankjewel & groet, 

Tessa