Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR ***

6. ferieuge - manglende efterrgulering ved sletning af lønkørt ferie

Vi har på det seneste oplevet, at der ikke trigges efterregulering, når vi sletter feriedage -  lønkørt 6. ferieuge.

I Orkide falder saldoen fint på plads, men der trigges ikke nogen efterregulering og der vil derfor være uoverensstemmelse mellem feriesaldo i Orkide og lønseddel. Hvis man selv trigger en efterregulering, vil der være overensstemmelse mellem Orkide og MLE saldo.

Det kræver altså at man er ekstra opmærksom ved sletning af feriedage fra 6. ferieuge.

Nogen af Jer, der har gjort jer jeres erfaringer her?

1SVAR1
Highlighted
CONTRIBUTOR **

Re: 6. ferieuge - manglende efterrgulering ved sletning af lønkørt ferie

Vi køre ikke med orkide, men vi har også udfrodringer med 6. ferieuge. Saldoen er forkert på rigtig mange lønsedler og hvis jeg prøver at rette det ved at ned- eller opskrive eller bare nulstille saldoen, så bliver den endnu mere forkert, så jeg kan ikke engang rette det manuelt. Det har været sådan i september løn og oktober løn. Jeg har fejlmelddelt det hos Visma for over 1 mdr. siden, men der sker ikke rigtig noget.