avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Hvordan justere og administrere Mine områder

Helga Marie Auran

mine områder_2.PNG

"Mine områder" er en personlig navigeringsboks i Community. Du velger selv hvilke områder du ønsker i denne boksen og kan lett navigere deg videre til dine mest brukte produkt- og fagområder.

"Mine områder" følger deg når du navigerer deg rundt på Community. Ved førstegangs innlogging blir denne automatisk populert med relevante områder basert på ditt firma sitt kundeforhold. For at den skal populeres må din e-postadresse være registrert i Visma sine internsystemer.

Har du ingen områder tilknyttet din bruker kontakt oss på community.software@visma.com

Justere områdene i Mine områder

Mine områder skal fungere som en personlig hurtignavigering til de produkt- og fagområdene du bruker. Du kan selv kan justere hvilke områder du vil ha i denne boksen.

Hvordan justere Mine områder?

Dette kan gjøres på flere ulike måter.

Administrer Mine områder

Klikk på lenken "Administrer Mine områder" for å justere eksisterende områder. Du kan velge å Fjerne områder du ikke bruker og Legge til områder som ditt firma er registrert med. I tillegg finner du eventuelle relevante fagområder for ditt firma.

Husk å lagre når du har gjort endringer!

Mine områder_2_administrer.PNG

Legge til andre områder enn de som er tilgjengelig på Min Profil

Du har mulighet til å legge til mange flere områder enn de du finner på profilen din. Områder som er åpne for å legges til uavhengig av rettigheter i Community har en grønn knapp med Legg til i Mine områder på oversikt-siden for området.

legg til i mine områder 2.PNG

Support

Generelle henvendelser?

Chat
kundesenteret@visma.no
Spør kundesenteret i Community
Tlf: 09101
Påloggede brukere (1 188)