Mijn Communities
Help
Arthur Kemp
VISMA

Hulp bij registreren

door Arthur Kemp (Bijgewerkt ‎22-02-2022 10:12 door Arthur Kemp VISMA )

Via https://community.visma.com/t5/Netherlands/ct-p/community_nl kom je in de Visma Community van Nederland. Je kunt hier meteen veel informatie vinden omdat onze community helemaal open is.

 

1-7-2021 11-37-55.png

Advies is om je te registreren zodat je persoonlijke voorkeuren kan instellen en actief kan deelnemen aan de voor jou relevante communities. Denk daarbij aan het stellen van vragen, reageren op berichten van anderen, het abonneren op interessante onderwerpen en kudos geven als je een bericht of idee interessant vindt.

De registratie geldt voor de hele Visma Community.

Registreren

Klik rechtsboven op de knop Inloggen.

 

1-7-2021 09-12-23.png

Klik op Account aanmaken.

 

1-7-2021 09-12-34.png

Gebruik je zakelijk e-mailadres; hierdoor kunnen we op termijn informatie delen die specifiek voor jouw organisatie interessant is.

Klik op Registratie.
Je ziet de melding: Bedankt voor het registreren. Controleer uw inbox.

 

1-7-2021 09-12-50.png

Ga naar de inbox van het mailadres dat je hebt opgegeven, open de welkomstmail en klik hierin op Account activeren.

 

1-7-2021 09-12-56.png

Geef het wachtwoord op dat je voor de Visma community wilt gebruiken.
Zodra je de cursor in het veld plaatst, zie je de eisen waaraan het wachtwoord moet voldoen.

Klik op Wachtwoord wijzigen en klik vervolgens - in het scherm waarin de Visma community vraagt om toegang tot je gebruikersaccountgegevens - op Accepteren.

Vul in het scherm Uw profiel voltooien je Aanmeldingsnaam in, geef aan dat je geen robot bent en klik op Indienen.

 

Je bent nu klaar om in te loggen en de verdere voorkeuren in te stellen via het volgende scherm met de verschillende landenpagina’s.

 

1-7-2021 09-13-00.png

Hier kies je Nederland.

Je ziet nu jouw persoonlijke homepage.

 

Community_aanmeld_01.png

Vervolgens kan je jouw voorkeuren instellen.

Klik op Zoek jouw Visma-product of op Bekijk alle communities.

Favoriete communities instellen

In Mijn communities kun je communities plaatsen die voor jou belangrijk zijn.

 

ArthurKemp_0-1645520305822.png

Ga naar Beheer mijn communities.

 

ArthurKemp_1-1645520305845.png

Klik op + Mijn communities om die groep als favoriet in te stellen.

 

ArthurKemp_2-1645520431494.png

Jouw favorieten staan nu onder Mijn communities en onder het menu in de bovenbalk (de 9-puntjes).

 

ArthurKemp_3-1645520469185.png

Op de hoofdpagina van de Visma Community van Nederland zie je de laatste – nieuwe of gewijzigde - publicaties van jouw favoriete groepen.

 

ArthurKemp_5-1645520546721.png

Door op een van jouw favorieten te klikken, krijg je alle informatie te zien over dit product.

Hulp na inloggen

ArthurKemp_4-1645520526046.png

Heb je ondersteuning nodig? De algemene help vind je ‘onder de knop’; de specifiek hulp in het kader.

 

 

0 ANTWOORDEN 0