Mine produkter
Hjælp
Charlotte-Duelund
CONTRIBUTOR ***

Lønregstreringer i HR

Status: Accepteret

Når man som lønansvarlig skal godkende løn, kan man ofte komme ud for at man enten skal rette dato eller lønart i lønregistreringerne. Eller også kan man få brug for at stille spørgsmål til den pågældende indtaster af lønregistreringen. Men det er ikke muligt at se hvilken Visma bruger der har registreret lønnen. Så det ville være første idé, at der kommer initialer på registreringerne, for den der reelt har indtastet det. Nogle gange kan man være heldig at man kan holde musen over registreringen og se hvem der senest har opdateret - men det er ikke altid det virker. Næste udfordring kommer så, når man godkender lønregistreringerne, så vil ens egne initialer overskrive og det ligner så at man selv har lavet registreringen oprindeligt. Så jeg ønsker mig et Visma-bruger registrerings- og godkendelses log på lønregistreringerne - samt at det bliver muligt at rette i alle felter i lønregistreringerne - både lønart og dato, da det er der der oftest er fejl.

2 Kommentarer
JuliePedersen
CONTRIBUTOR ***
af JuliePedersen

Det her er en rigtig god idé. Ja man kan sagtens hente en revisionsrapport, hvor det står oplyst. Men dette kan godt tage lang tid, og det kan også godt tage tid at finde frem til den helt præcise registrering man leder efter. Man kunne måske at benytte sig af samme måde, som Acubiz gør. Der kan kan man se hele registreringsloggen. Når medarbejderen har lagt til godkendelse, hvornår leder har godkendt og hvornår det er færdigbehandlet.

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers
Status changed to: Status: Accepteret

Idéen med udvidet logs på løn- og fraværsregistreringer er ganske god, men jeg mener også, at vi tidligere har afvist ønsket med henvisning til at bruge revisionsrapporten i Visma Løn. Ønsket vil blive bragt videre til vores udviklere.

Derimod vil ønsket om at kunne rette i alle felter i lønregistreringerne, både lønart og dato, ikke blive prioritet i denne omgang.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.