Mine produkter
Hjælp
Sara Frederiksen
CHAMPION **

Påmindelse om 3 mdr. samtale

Kan der laves en påmindelse, som kan påminde en chef og evt. HR om at en medarbejder snart har været ansat i 3 måneder og at der skal holdes en 3-månederssamtale/opfølgning med medarbejderen?

5 Kommentarer
BECKAC
CONTRIBUTOR ***
af BECKAC

Hej Sara,

Der ligger i HR Visma en meget fin "påmindelsesløsning". Vi fik sat løsningen op primo 2018 og det fungerer perfekt. Tag kontakt til Visma og få dem til at vejlede dig i opsætning.

 

Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen (Opdateret ‎04-10-2018 09:16 af Sara Frederiksen )

Hej Beckac

 

Tak for din besked!

Vi bruger også påmindelsesløsningen hos os, men her er der ikke mulighed for at sende en påmindelse ved fx tre måneders ansættelse. Jeg kan sende påmindelser om halvrunde og runde jubilæer, men ikke på andre former for anciennitet. Det er derfor en idé til at videreudvikle deres allerede udviklede påmindelsesløsning.

BECKAC
CONTRIBUTOR ***
af BECKAC

Hej Sara,

 

Jeg ville gerne have delt et par billeder med dig, hvor du kan se, hvad fremgangsmåden er.

Man tager udgangspunkt i påmindelsesmodulet. Herefter opretter med under Specielle Oplysninger på hver enkelt medarbejder en oplysning om, hvornår der skal indkaldes til samtale. Herefter går det automatisk. Du er velkommen til at sende en mail til kac@bec.dk, så kan jeg sende lidt om det.

 

Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Info til Visma - BECKAC og jeg har talt sammen og vi er enige om, at vi meget gerne vil have en automatisk funktion, hvor vi får en påmindelse lidt før 3 måneders samtale (og evt. også ved nogle andre anciennitetsbestemte begivenheder som ikke er jubilæum). Når systemet allerede har informationen, er der ikke nogen grund til, at vi skal bruge tid på  (og i øvrigt huske ved hver ansættelse), at lave en speciel oplysning for at få en påmindelse.

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Kan påmindelsen kun laves, hvis der laves oprettelse på det i Specielle oplysninger. 

 

Der vil komme til at ligge rigtig mange i Specielle oplysninger og man skal oprette slutdatoen for mange steder.

 

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.