Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Samlet fraværsoverblik i kalenderform til lederne

Status: Overleveret til brugerpanelet

Ledere kan se deres teams samlede fraværsregistreringer i en kalender for et få et fuldt overblik, hvornår medarbejderne er fraværende (ferie, sygdom, omsorgsdage mv.)

14 Kommentarer
af Thor Lundehoj
Status changed to: Status: Ny idé

Hej @Anonymous,

 

Spændende ide! 
Jeg vil sende den videre til de ansvarlige for området og udviklingen af produktet, som vil vurdere yderligere. 

De vil give feedback i denne tråd 🙂

 

Mange tak for din ide! 

 

Du ønskes en rigtig god dag,

 

Med venlig hilsen

Thor Lundehøj

Charlotte-Nielsen
CHAMPION *
af Charlotte-Nielsen

Det syntes jeg også er en god ide. Vi har tidligere efterlyst det

BECKAC
CONTRIBUTOR ***
af BECKAC

Det vil være en stor hjælp til vores ledere.

 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Det er muligt for en leder at se egne medarbejderes ferie i en kalender i Visma HR. Det er i menupunktet Arbejdskalender. Her kan man vælge afdeling og medarbejdere, som man vil se i en samlet kalender. Kalenderen kan ikke udskrives eller eksporteres til andre kalendersystemer. 

Hvis I ikke har menupunktet Arbejdskalender i jeres løsning, eller hvis jeres ledere ikke har adgang til at se denne kalender, kan I ved henvendelse få den tilføjet.

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
Jeg har pt ikke adgang til Arbejdskalender, men siger ja tak til en samlet fraværsoverblik i kalenderform!
LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Jeg har heller ikke pt. adgang til Arbejdskalender, men siger ja tak til en samlet fraværsoverblik i kalenderform.

Vi I give besked når jeg kan se den

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
Update: Fik guidance til Arbejdskalender: My Visma --> Medarbejdere --> Arbejdskalender
LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Tak for info. Så har jeg den også

Charlotte-Nielsen
CHAMPION *
af Charlotte-Nielsen
Hvis man har flere typer fravær kan man ikke i arbejdskalenderen vælge hvilken type man vil have overblik over. Det kan være lidt uoverskueligt. Man kan eks. ikke kun vælge ferie type 40.
Trine Lindekilde
CONTRIBUTOR **
af Trine Lindekilde

Er der noget nyt til denne gode ide?

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers
Status changed to: Status: Ny idé

Det er muligt for lederne at se afdelingens fravær via menupunktet 'Arbejdskalender'. Men det afhænger også af, hvilken Visma HR løsning I har, og hvordan jeres lederroller er opsat. På Dashboard kan lederne også se 'Dagens fravær'.

Kontakt os meget gerne, så kigger vi på, om der er noget, der skal ændres i jeres opsætning af systemet.

 

Karen-Marie Fredgaard
CONTRIBUTOR ***
af Karen-Marie Fredgaard

Problemet med arbejdskalender er at den er uoverskuelig hvis du har flere end 4 i din afd. hvis du har over 4 kan en leder overhovedet ikke gennemskue en ferieplan for afdelingen. så håber at den kunne komme mere som en liste form med medarbejdere nedaf og dage/uger vandret.

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej Karen-Marie

Tak for dit input. Det tager vi med, hvis vi på et tidspunkt ændrer i arbejdskalenderens layout.

af Thor Lundehoj
Status changed to: Status: Overleveret til brugerpanelet

Hej alle sammen,

 

Vi er fortsat meget glade for den gode ide til Visma Løn HR, og derfor har vi givet den videre til vores brugerpanel. 

 

Efter mange lange overvejelser har vi i Visma Enterprise besluttet at lukke ned for Idebanken. Dette betyder dog ikke at din ide eller fremtidige ideer ikke værdsættes eller tages med i betragtningen, når vi skal udvikle nye tilføjelser til vores produkter.

 

Du kan læse mere om lukningen af idebanken og Brugerpanelet her.

 

Vi har til gengæld oprettet brugerpanelet, for et par år siden, som har løbet sideløbende med idebanken. Denne fremgangsmåde har i denne tid vist sig langt mere frugtbar, og vi vil derfor fremadrettet lægge alle vores kræfter i brugerpanelet frem for idebanken. 

 

De eksisterende indlæg er blevet overleveret til brugerpanelet, som vil arbejde videre med dem. Derfor er det ikke længere muligt at oprette nye indlæg i idébanken. Med lukningen af idebanken vil kommentarsporet også blive lukket, og det er derfor ikke muligt at besvare denne besked. Men du skal være velkommen til at kontakte os på denne mail: community.enterprise@visma.com

 

Læs mere om brugerpanelet her. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.