Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Selekteret påmindelsesmulighed vedr. fravær

Status: Undersøges nærmere
I dag kan vi oprette påmindelse til ledere om at godkende fravær. Men den påmindelse sendes til ALLE ledere med ikke-godkendt fravær. Det ville være super, hvis man kunne sætte påmindelsen op til at sortere på fraværsdato, således at fx. ikke-godkendt fravær til og med juli sender en påmindelse afsted, men at fravær i august og frem ikke sender en påmindelse afsted. Det kunne fx. gøres via et defineret datofelt, hvor man kan vælge mellem nogle intervaller. Fx. sendes påmindelsen hver den 21. i måneden - vedr. fravær en måned frem / 2 mdr. frem osv...
2 Kommentarer
Marlene Due
VISMA
af Marlene Due
Status changed to: Status: Undersøges nærmere

Hej Pia

 

Tak for et fint forslag - vi undersøger idéen og giver besked om muligheden for at indfri dette.

 

Mh Marlene

Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Dette er jeg helt enig i!

Vi bruger en del tid på at rykke for godkendelse af fravær og lønregistreringer, fordi systemet vil rykke for godkendelse af alt fravær, selvom der er noget af fraværet som ikke har haft deadline til godkendelse hos os endnu.  

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.