Mine produkter
Hjælp
Mette Lyckegaard
CONTRIBUTOR ***

Totaler i fravær oversigtsbillede

Status: Implementeret

jeg savner gevaldigt en sammentælling på oversigtsbilledet i fravær fx hvis jeg på en medarbejder vælger fraværstype "afspadsering" og så vil se tilbage fra 1/12-2020, at der så i bunden kommer en total for den periode, så jeg hurtigt kan se det.

 

Mener det var på oversigtsbilledet inden I lavede om ifm ny ferielov. Man kan det i lønregistrering - vælger fx "overtid" og så perioden - vupti sammentælling i bunden, hvor timer total for perioden kunne I overveje, at lave det på fravær igen 

 

 

6 Kommentarer
LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Det mangler jeg også. Inden vi gik over til My Visma kunne vi se det var var registreret på de forskellige fraværsarter.

 

Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

100 % enig. Vi savner meget at man fik det samlede overblik over hvor mange dage man havde været syg, på ferie, arbejdet hjemme mv., som man tidligere fik når man søgte en periode frem. 

 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers
Status changed to: Status: Ny idé

Vi er bekendt med, at denne 'gamle' funktion, hvor der vises 'I alt registreret i perioden', er meget savnet. Opgaven ligger til udvikling, men er endnu ikke planlagt.

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Bør denne idé ikke skifte status til implementeret, det er da nu muligt at få totaler frem ved at klikke på den blå bjælke i bunden af siden.

af Anne Robertsen

Enig, det er nu muligt at se "totaler" igen - rettelsen blev i sidste måned.

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers
Status changed to: Status: Implementeret
 
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.