Mine produkter
Hjælp
Anita Hindberg
CONTRIBUTOR ***

Udvidet rolle adgang til Visma Analytyics

Status: Afvist idé

Vi har alle i HR samt vores ESG afdeling, et behov for at have adgang til Visma Analytics. Behovet for statistikker og analyser er kun stigende, da vi regulativ også

skal rapportere på mere og mere, herunder indenfor ESG. Adgangen til Visma Analytics hænger sammen med administrations rettighederne, og det er et stort ønske fra vores

side, at det er muligt også at have adgang til Analytics, uden du har adgang til de andre områder i Orkide og løn.

Så hos os har vi behovet for en rettighed der hedder:

  1. Administrator + Visma Analytics
  2. Kikke adgang + Visma Analytics
  3. Medarbejder  + Visma Analytics

 

Vi håber, at det er muligt at efterkomme vores ønske. Et ønske der uden tvivl vil blive modtaget godt hos andre pengeinstitutter også.

3 Kommentarer
Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers
Status changed to: Status: Afvist idé
 
Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej Anita

Det er en god idé, du kommer med, men det er noget, vi opsætter individuelt via tilretning af jeres eksisterende roller eller opretter nye roller til jer i Visma HR. Jeg har derfor afvist din idé.

Jeg vil bede dig om at oprette en sag til os med ovenstående ønske (skriv gerne mit navn i sagen).

 

Hilsen

Mie Eggers

 

Anita Hindberg
CONTRIBUTOR ***
af Anita Hindberg

Jeg HAR haft oprettet det som en sag, og fået at vide at det IKKE er muligt at oprette en rolle til HR Analytics, uden at  medarbejder har administratoradgang. 

 

Min ide er at det skal være muligt at oprette en Rolle til en medarbejder , der skal have tilgang til HR Analytics uden at medarbejder har administrator adgang. 

 

se min sag fra den 21.03.2022. SAG-602289

 

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.