Mine produkter
Hjælp
Sara Frederiksen
CHAMPION **

Ekstra kolonner på afvigelseslisten

Status: Implementeret

Afvigelseslisten, som vi køre ud og hver måned skal forklare afvigelserne, kunne godt have to kolonner mere på: Medarbejderens første ansættelse- og fratrædelsesdatoer.

 

På den måde kan man hurtigt se (uden at skulle slå lønsedlen op), grunden til afvigelsen på den medarbejders løn. Når man har mange medarbejdere, er det ikke altid lige nemt at huske hvem der er fratrådt hvornår.

10 Kommentarer
Marlene Due
VISMA
af Marlene Due
Status changed to: Status: Undersøges nærmere

Hej Sara

 

Tak for endnu en fin idé - vi tager den med videre til intern evaluering og vender tilbage, så snart vores produktteam har set nærmere på muligheden.

God weekend.

 

Mh.

Marlene

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
HELT enig! det vil være en stor hjælp!
Marlene Due
VISMA
af Marlene Due

Tak, Pia det er noteret. I hører fra os.

 

God dag.

 

Mh Marlene

Kanwal
CONTRIBUTOR **
af Kanwal

Hej Marlene

Det har jeg ventet længe på 🙂 m.h.t. ekstra kolonne på afvigelseslisten. Jeg vil gerne lige tilføje, at det ville være optimalt hvis vi fik løngruppe på også. Det vil spare os for en del tid.

af CamillaJeppesen

Hej Sara

 

Tak for dit gode forslag.

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at vi i marts releasen har tilføjet de ønskede kolonner til afvigelseslisten.

Du kan finde mere information i release dokumentet, her

 

Vh Camilla

af CamillaJeppesen
Status changed to: Status: Accepteret
 
af CamillaJeppesen
Status changed to: Status: Implementeret
 
Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Dejligt! Tak for det. Så vil vi glæde os til at det bliver lidt lettere og hurtigere at lave afvigelsesliste fremover 🙂

Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Hej Camilla

 

Jeg har lige lavet en afvigelsesliste, men der kommer hverken en kolonne med tiltrædelses- eller frtrædelsesdato. Skal jeg gøre noget specielt for at det kommer med ud på listen?

/Sara

af CamillaJeppesen

Hej Sara

 

Undskyld det sene svar. 

Jeg er blevet gjort bekendt med, at de nye kolonner er en del af den udvidede afvigelsesliste, som kan tilkøbes for 200kr. pr. måned.

 

Vh
Camilla

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.