Mine produkter
Hjælp
GitteMeyer
CHAMPION *

Telefon support

Status: Ny idé

Hejsa - jeg har en idé taget ud af den blå luft 🙂 Er det muligt, når nu man har ringet op til supporten fx kl 14,00 om eftermiddagen og har været, vi siger lige nr 10-12 stykker i køen og bedt om at blive ringet op. Når supporten så ringer op kl 16,15 dvs 45 min efter at jeg har taget fri - og dermed ikke får fat i nogen, så ringer op om morgenen dagen efter... problemet behøver jo nødvendigvis ikke at være løs, blot fordi medarbejderen der har ringet er gået hjem. Som sagt blot en idé - det er jo muligt at det fungere sådan, jeg har dog aldrig selv oplevet det, med mindre jeg har taget arbejdsmobilen med hjem, hvilket ikke er normal kutyme pga beskatningsregler mm.

1 Kommentar
af Jesper Thomsen
Status changed to: Status: Ny idé

Hej Gitte

Gode ideér og foslag er altid velkommene så tak for det. 

Vi oplever at rigtigt mange gerne vil have svar her og nu og venter på at vi ringer tilbage for at får svar på deres spørgsmål for de har brug for svaret så de kan få kørt lønnen afsted så derfor bliver vi længere på kontoret og vi kan også høre fra mange kunder at det gør de også i denne tid for at få kørt lønnen afsted. 

En lille bemærkning til beskatning af arbejdsmobilen.  Selvom du ikke bliver beskattet af din mobil så må du godt tage den med hjem og modtage opkald på den.

MVH Jesper 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.