Mine produkter
Hjælp
Susanne123
CHAMPION ***

Tildeling af ferie på fremtidig lønseddel

Status: Ny idé

Jeg sidder lige og "leger" lidt med opsætningen efter overgangen til den nye ferielov.

Jeg ville gerne se hvordan det virkede.

 

Jeg konstaterer at den ikke simulere den rigtige ferie når der laves en fremtidig lønseddel. Forstået at når jeg sidder i dag og laver en lønseddel for september står der at jeg har 2,08 feriedag, men hvis jeg så lader som om jeg holder 2 dage i oktober og simulerer en lønseddel for oktober så bliver jeg trukket for at holde 2 dages ferie (selvom jeg burde havde 4,16 dag) hvis jeg ikke holder ferie stiger saldoen heller ikke på tilgodehavende ferie.

 

Da ferieloven er så kompleks mener jeg at der kan være behov for at kunne se ferie/ferieafholdelse længere ude i fremtiden end den kommende måned. 

 

Så mit ønske er, at systemet selv kigger på medarbejderen, så hvis jeg nu bad om en fremtidig lønseddel for november stod der at jeg havde (2,08*3) =6,24 feriedage til afholdelse (selvfølgelig forudsat at jeg ikke havde holdt ferie).

 

Lige nu har jeg nemlig restferie og ny ferie, men jeg kan ikke teste hvordan det virker hvis jeg gerne ville holde 7 dage i oktober (5,64 ferie fra overgangsåret + 2,08 dag fra september) da den som sagt bare siger at jeg skal betale for dagene over 5,64 dag selvom jeg jo har optjent dem når jeg vil bruge den i oktober

7 Kommentarer
af Susanne Persson1
Status changed to: Status: Ny idé

Hej

 

Vil rigtig gerne lige tale med dig, kan du skrive et tlf så ringer jeg dig lige op.

Susanne123
CHAMPION ***
af Susanne123

Ja selvfølgelig, tlf. 49258244

jh1966
CONTRIBUTOR ***
af jh1966

Jeg vil da også gerne vide, hvorfor jeg ikke kan se ferietimer på en fremtidig lønseddel ??

af Susanne Persson1

Hej

Jeg vil bede dig om at du kontakter vores kundecenter på tlf : 88979700, så kan vi hjælpe dig.

Susanne123
CHAMPION ***
af Susanne123

Jeg går ud fra at den er til @jh1966 - men i virkeligheden så tænker jeg at de gerne ville vide hvad svaret er til det jeg har skrevet 🙂 

af Susanne Persson1

Til jh1966

Jeg vil rigtig gerne bede dig om at ringe til os, for vi bliver nødt til at se på præcist det du taler om, inden vi kan udtale os om hvad det skyldes.

Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***
af Dorte Selmar

- og hvad blev resultatet så mon ?
Jeg har gjort samme erfaringer som Susanne... - og accepteret svaret fra jeres support, at sådan er det...

men jeg vil da gerne høre jeres konklusion.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.