Mine produkter
Hjælp
Sara Frederiksen
CHAMPION **

Gøre punktet "Dokumenter" mere overskueligt

Status: Undersøges nærmere

Når man går ind under Dokumenter i Visma HR, virker det meget uoverskueligt med en del information som vi ikke rigtig skal bruge til noget i vores hverdag, og som cheferne og medarbejderne i vores selskaber aldrig kommer til at skulle bruge til noget.

 

Det vil gøre det lidt lettere, hvis kolonnerne "størrelse"  og "uploadet af" kommer væk fra skærmbilledet. Det er fint, hvis man kan se det i en form for revisionsliste, men der er ikke umiddelbart noget vi skal bruge til noget. Desuden må kolonnen "Uploadet" godt kommer ud til højre, så det der er vigtigst, kategori, dokument og kommentar, er det første man ser.

 

Det er specielt noget der vil gøre det lettere for cheferne, hvis de har brug for at finde noget under Dokumenter.

2 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
HELT enig! I stedet for helt at fjerne "størrelse" og "uploadet af", kunne det evt. være felter, men kunne 'klikke' til efter valg.... det er nemlig fint at kunne få dem frem - man skal bare kun bruge dem ret sjældent....
Marlene Due
VISMA
af Marlene Due
Status changed to: Status: Undersøges nærmere

Hej Sara

 

Tak for et fint forslag, jeg beklager lang responstid, som er forårsaget af ferietiden. Vi vender tilbage, når vores faglige- og tekniske team har haft mulighed for at vurdere opgaven.

 

God dag.

 

Mh Marlene

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.