Mijn Communities
Help
RG van Zuuk
CONTRIBUTOR ***

Salaris berekenen ook voor de salarisadministratie en HRbusinesspartners ruimer beschikbaar stellen

door RG van Zuuk
Status: Realisatie waarschijnlijk

De salarissimulatie is een  mooie functionaliteit in de app en in mijn youforce voor de medewerker.

Wij zouden er erg mee geholpen zijn als deze functionaliteit ook ruimer (mogelijkheid tot uitvoeren voor een ander)  voor de salarisadministratie en de Hr Busisnesspartners ter beschikking gesteld zou kunnen worden. 

2 Opmerkingen
Sermin
CONTRIBUTOR ***
door Sermin

Ja, heel graag.

Ik wilde hier ook een idee voor indienen, maar zie dat deze al bestaat.

Zou super zijn als dit binnen korte termijn geregeld kan worden.

Wij hebben een groot groep medewerkers die niet kunnen inloggen in het systeem, maar die regelmatig wel om een proefberekening vragen. De salarisadministratie heeft het hier soms druk mee. Het zou dan heel mooi zijn als wij als professional (HR Services) dit snel voor ze kunnen regelen.

Dank alvast.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Er komt zeer waarschijnlijk een "professionele" versie van de Salaris Simulator. Het uiteindelijke doel is dat deze net zoals de huidige Salaris Simulator te benaderen is vanuit Mijn Youforce (waarschijnlijk niet via de Youforce App). In Mijn Youforce ken je dan rechten toe aan de gebruikers of rollen die deze functionaliteit mogen gebruiken.

Zodra we een beter idee hebben over de exacte functionaliteit en een grof idee hebben tegen wanneer dit opgeleverd kan worden laten we dat hier weten.