Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Abonneren onderwerp en per onderdeel in/uitschakelen is omslachtig

door Raymond_de_Rozario
Status: Nieuw

Goedemorgen allen,

 

Zoals zo velen vind ik de manier waarop de nieuwe community werk omslachtig, onhandig en kon ik hier geen duidelijke informatie over vinden. De manier waarop ik het heb opgelost is nog steeds niet gebruikersvriendelijk, maar werkt wel. Hopelijk hebben jullie er wat aan

 

  1. ga naar https://community.visma.com/t5/Navigeren-Visma-Raet/bd-p/nl_ra_Visma_Raet_nav_matrix
  2. Klik op het onderwerp waarop je wilt abonneren. In dit voorbeeld gebruik ik docs

    Raymond_de_Rozario_1-1652251685404.png Klik eerst op het hoofd onderwerp (1) en daarna op de link abonneren (2). In de link er boven kan je ook de community aan (of uit) zetten
    Raymond_de_Rozario_2-1652251769633.png
  3. Maak nu een keuze uit all of gedeeltelijk (1) en klik daarna op opslaan (2)
  4. Doe dit voor alle onderwerpen die je wilt volgen

Mocht deze documentatie er wel zijn, dan mag deze op een logische plaats neergezet worden. Of in ieder geval een logisch onderwerp krijgen

4 Opmerkingen
door Roland van Oel
Status changed to: Status: Nieuw

@Raymond_de_Rozario bedankt voor het delen van deze instructie. We hebben een soortgelijke uitleg ook in een artikel geplaatst en als signalering rechtsboven in iedere community als link opgenomen. Ik ben even benieuwd of je die al had gevonden (zie geel gearceerd in het onderstaande schermprintje), en wat je van die uitleg vindt?

RolandvanOel_0-1652254431972.png

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@Roland van Oel die had ik inderdaad niet gevonden. Misschien dat "over abonnementen instellen" o.i.d. duidelijker was geweest. Wat je op de meeste forums ziet dat men een "sticky" plaatst die altijd bovenaan staat en opvalt.

 

Stappen 1 en 2 mis ik in jullie uitleg.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

En de e-mail dat ik zelf iets heb geplaatst lijkt mij overbodig

door Roland van Oel
Bedankt voor je feedback, ik zal het artikel in de Visma Raet community vast zetten en we passen de omschrijving aan met jouw suggesties.