om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik weet, dat er onderzoek wordt gedaan naar naar betere communicatie over verstoringen, er is al veel over gecommuniceerd, maar ik moet toch mijn ei kwijt.
Gisteren kreeg ik vanuit de organisatie een melding, dat de sso niet werkte. In de community vond ik het artikel van de verstoring waarmee ik iedereen in de organisatie en onze klanten informeerde over de problemen. Ik abonneerde me ook op het artike. om op de hoogte te blijven als het probleem zou zijn opgelost. Van abonnementen krijg ik een dagelijkse update, dacht ik, maar vanmorgen in de dagelijkse mailing wel tig linken vanuit de verschillende communities naar hetzelfde artikel, maar geen update over de verstoring. In de community aangeland, zie ik, dat er gisterenmiddag al een update is geweest....
Hoe moeilijk is het om standaard alle communitygebruikers een mail te sturen als er een verstoring wordt gepubliceerd, wordt geactualiseerd en wordt afgesloten. De verstoring hoeft niet in de mail te worden uitgelegd, als maar duidelijk is om welke module het gaat en als de link naar het artikel maar werkt.
Eventueel kun je de mailverzending nog koppelen aan het abonnement van de gebruiker: alle abonnees krijgen standaard direct een e-mail van de verstoring en de updates, ongeacht de instellingen van het abonnement.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.