Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Invoernotitie bij acties

door Asha
Status: Afgewezen

Wij hebben bij de invoernotitie om de actie te verduidelijken tekst opgenomen. Hierbij zie je alleen de 1e 4 regels. Het zou handig zijn wanneer de tekst langer is dat deze gelijk zichtbaar is. Ik kan zelf handmatig het veld vergroten. Maar dit moet ik elke keer dat ik de actie opstart opnieuw doen. De gebruiken weet waarschijnlijk niet dat dit mogelijk is en leest dan een groot gedeelte van de instructie niet.

 

Ik zou graag willen dat de instelling bij het vergroten van de invoernotities standaard ingericht kan worden zodat de hele tekst gelezen wordt door de gebruiker of dat het vakje zichzelf in de juiste grote opent zodat de hele tekst meteen zichtbaar is.  

3 Opmerkingen
Asha
CHAMPION ***
door Asha

Dichtgeklapt.pngOpengeklapt.png

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor uw idee voor wijziging. Dit verzoek staat nu meer dan 3 maanden open en heeft nog geen kudo's ontvangen, daarom geven wij de voorkeur aan verzoeken met meer kudo's en wijzen daarmee dit idee af.