Mijn Communities
Help
Cynthiaaben
CONTRIBUTOR ***

Reiskosten aanpassen bij verhuizing in toekomst

door Cynthiaaben
Status: Gerealiseerd

Als medewerkers een adreswijziging doorgeven, krijgen wij een taak om de reiskosten te controleren en eventueel aan te passen.  Je maakt dan bij salaris overig- reiskosten een nieuwe regel aan per verhuisdatum en klikt op berekenen. Dan kies je bij Van adres het adres van de medewerker. Je kan hier echter niet kiezen voor een adres in de toekomst, alleen huidige adressen. Graag de mogelijkheid om ook de adressen te kunnen selecteren die de medewerker in de toekomst heeft toegevoegd.

 

@Mireille Werring @Jkersbergen 

6 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***
door Nathalie Cuperi

@Rene van Jole , @Cynthiaaben 

Ik heb hier vorig jaar al een case van gemaakt bij Visma (01013558 - zou naar ontwikkeling zijn gestuurd. Maar ik heb hier nooit meer iets op gehoord. 

door Rene van Jole

Goedemorgen

 

Ik kan de case niet beoordelen als deze in Salesforce is ingediend als wens dan hebben we deze niet meegenomen met de overstap naar de Community. Ideeen op de Community worden door ons beoordeeld en er wordt gekeken hoe populaire of gewild een idee ook is bij andere klanten dmv de Kudo's 

 

Als we het verzoek op de backlog gaan opnemen komt de status op Realisatie waarschijnlijk, daarna moeten we dan nog bepalen wanneer we het idee kunnen gaan inplannen voor development.

 

Deze is pas recent op het idee portaal ingediend dus het zal zeker nog een tijdje duren voordat daar verder voortgang op gaat plaatsvinden en of we dit idee ook op de backlog gaan opnemen

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek is op de backlog opgenomen onder nummer 4781

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is gerealiseerd in release 1.138