Mijn Communities
Help
anjarietkerk
CONTRIBUTOR ***

knop terug toevoegen in een WF Plus

door anjarietkerk (Bijgewerkt ‎09-09-2021 10:06 ( )
Status: Afgewezen

 

 

 

 

 

We vullen hier de ingangsdatum in. Bij een tijdelijke wijziging moeten we ook de einddatum invullen. Door het net iets te snel doorklikken wordt soms vergeten de einddatum in te vullen en dan kom je al in de wizard (zie hieronder). We missen dan een knop ‘Terug’ waarbij je weer bij bovenstaande taak komt om toch nog een einddatum in te vullen. Nu moeten we namelijk de hele workflow weer verwijderen en dan zelf opnieuw de tegel starten en de stappen weer doorlopen (best veel werk).

 

 

 

 

4 Opmerkingen
door Roland van Oel
Status changed to: Status: Nieuw

Dag Anja, 

Bedankt voor het goed idee! Ik ga hem even verplaatsen naar de Visma.net HRM community zodat hij daar de product owner beoordeeld kan worden.

 

 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je kunt toch met de knop Later doen ook terug naar het begin van de taak en deze vanaf het begin weer oppakken? Volgens mij is het dan niet nodig om de workflow te verwijderen en opnieuw op te starten. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous (Bijgewerkt ‎09-09-2021 10:39 ( )
Status changed to:

Goedemorgen @anjarietkerk 

 

Ik heb zojuist jouw Idee bewerkt: ik heb de afbeeldingen verwijderd, omdat deze naar mijn idee privé informatie bevatten over één van jullie medewerkers en dus niet AVG proof waren. De Community is openbaar voor leden en dus niet exclusief voor de ogen van Visma-medewerkers, het hele idee is dat klanten op elkaars Ideeën kunnen stemmen en bespreken.

Dringend advies om hier rekening mee te houden: áls je een afbeelding toevoegt, zorg er dan voor dat deze geanonimiseerd / geblurd is, of gebruik een dummy / test-medewerker.

Ik zal intern bespreken of wij van onze kant hier een soort functionaliteit / waarschuwing voor kunnen inbouwen.

 

Graag zie ik je afbeeldingen alsnog tegemoet in deze wens, uiteraard rekening houdend met bovenstaande.

 

Vriendelijke groet

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Gezien de het aantal requests op de backlog, de prioriteiten en het aantal kudo's verwachten wij niet dat we hier de komende 2-3 jaar aan gaan toekomen.

Om geen valse verwachtingen te wekken gaan we daarom dit request afwijzen. 

 

Mocht dit naar de toekomst toe heel belangrijk zijn dan kunt u natuurlijk het request tzt nogmaals indienen en gaan we dit met de status van dat moment opnieuw beoordelen